Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου 2012

Άλβες: «Θέλω να δω Μέσι και Νέιμαρ μαζί»


Στον ραδιοσταθμό RAC1 μίλησε ο Ντάνι Άλβες για τα τεκταινόμενα στην Μπάρσα και δεν έκρυψε και την ανυπομονησία του να δει συμπαίκτες τους Μέσι και Νέιμαρ: «Μακάρι όλη αυτή η υπόθεση να έχει την καλύτερη κατάληξη για όλους. Θέλω πολύ να δω τους Μέσι και Νέιμαρ να παίζουν μαζί. Θα ήταν το ιδανικό. Η Μπάρσα θα έχει έτσι τους δύο καλύτερους στον κόσμο. Έχω πει στον Νέιμαρ ότι πρέπει να έρθει κοντά μας, γιατί και θα εξελιχθεί απίστευτα σαν παίκτης και θα κερδίσει ακόμα περισσότερο τον σεβασμό του κόσμου.


Είναι σίγουρα πολύ σημαντικό ότι παίρνουμε νίκες, αλλά αυτήν την στιγμή δεν μετράει και πολύ η βαθμολογική κατάταξη. Είμαστε μόλις στις αρχές. Θα ήταν αδιανόητο πριν από λίγο καιρό να σκεφτούμε ότι η Ρεάλ θα είχε τέτοιες απώλειες, αλλά έτσι είναι το ποδόσφαιρο. Πρέπει να εκμεταλλευτούμε αυτές τις ευκαιρίες, γιατί στο τέλος αυτές θα μας δώσουν τον τίτλο. Είναι σίγουρα πολύ άβολο να μιλάμε για μια διαφορά 8 βαθμών και για τον λόγο αυτό επικεντρωνόμαστε στο ότι δήθεν τσακώθηκαν ο Μέσι με τον Βίγια. Το έχουμε δει όμως το έργο και ξέρουμε τι γίνεται.

Ο Πεπ μας άφησε σε καλά χέρια και με την ηρεμία και την σιγουριά ότι όλα θα συνεχίσουν ως έχουν. Ανησυχούσαμε ότι μπορεί να ερχόταν κάποιος νέος προπονητής με την δική του φιλοσοφία και νοοτροπία, αλλά με τον Τίτο ούτε άλλαξε ούτε και θ’ αλλάξει κάτι. Για τον Μαρτίν (Μοντόγια) τρέφω μεγάλη αδυναμία γιατί είναι και εξαιρετικό παιδί και δουλεύει πολύ. Μου θυμίζει τον εαυτό μου όταν άρχιζα. Είναι το μέλλον της Μπάρσα. Όλα όσα συνέβησαν πέρσι στην προσωπική μου ζωή, με έκαναν να ωριμάσω. Θα ήταν υποκρισία να πω ότι σίγουρα θα σταματήσω την καριέρα μου στην Μπαρσελόνα. Θέλω να σταματήσω στην Μπαϊα, την πόλη μου. Για κάτι τέτοιο όμως, έχουμε ακόμα πολύ καιρό» κατέληξε. 

sport.es

Δεν υπάρχουν σχόλια: