UPDATE: Η βροχή στη Βαρκελώνη καθυστερεί την πτήση για Σεβίλλη
Τελικά το αεροπλάνο θα απογειωθεί με καθυστέρηση μισής ώρας.
ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ. Απογειώθηκαν. Η ομάδα πετάει προς Σεβίλλη, όπου θα παίξει εναντίον της Σεβίλλης απόψε.
Tw Pique: "!! Καλημέρα Είμαι ευτυχής γιατί βρέχει στη Βαρκελώνη όπως ο καιρός στο Μάντσεστερ. Με την ελπίδα να έχετε ένα καλό Σαββατοκύριακο. Αγάπη & Ποδόσφαιρο"
Tw Άλβες: "Στη Σεβίλλη, ο καλός γιος επιστρέφει πάντα σπίτι, hehe"
Τελικά το αεροπλάνο θα απογειωθεί με καθυστέρηση μισής ώρας.
ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ. Απογειώθηκαν. Η ομάδα πετάει προς Σεβίλλη, όπου θα παίξει εναντίον της Σεβίλλης απόψε.
Tw Pique: "!! Καλημέρα Είμαι ευτυχής γιατί βρέχει στη Βαρκελώνη όπως ο καιρός στο Μάντσεστερ. Με την ελπίδα να έχετε ένα καλό Σαββατοκύριακο. Αγάπη & Ποδόσφαιρο"
Tw Άλβες: "Στη Σεβίλλη, ο καλός γιος επιστρέφει πάντα σπίτι, hehe"
Tw Πίντο: "Σήμερα το ταξίδι στη Σεβίλλη, όπου έχω πολύ όμορφες αναμνήσεις και σπουδαίους φίλους από την περίοδο στην Μπέτις.Ο χρόνος περνάει γρήγορα!''




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου