Πέμπτη 13 Σεπτεμβρίου 2012

Εφυγε απ τη Βαρκελώνη γιά να μας κάνει "ζημιά" στη Μαδρίτη


"Οκτώ χρόνια στην Εσπανιόλ έμαθα να ζω στη σκιά της Μπάρσα. Κάθε φορά την αντιμετώπιζα με τον ίδιο ενθουσιασμό και τώρα θα τη βρω απέναντί μου στον πρώτο αγώνα μου σαν παίκτης της Χετάφε. Θέλω πολύ να παίξω σ αυτό το παιχνίδι και θέτω τον εαυτό μου στη διάθεση του mister."

Αυτά ήταν τα πρώτα λόγια του Αλβάρο Βάσκες με τη νέα του φανέλα. Ο ταλαντούχος διεθνής με τις εθνικές κάτω των 21 ετών Καταλανός επιθετικός, πρώην παίκτης της Εσπανιόλ, ονειρεύεται όσο τίποτε άλλο να κάνει δύσκολη τη ζωή της Μπάρσα και θεωρεί πως ο τραυματισμός του Ινιέστα είναι μεγάλη απώλεια γιά τους blaugrana

Πηγή: sport.es

σσ Δυσανάλογα μεγάλη μεταγραφή γιά το μέγεθος της Χετάφε 

Δεν υπάρχουν σχόλια: