Ο μαέστρος της Μπάρσα μίλησε χθες μετά την ανακοίνωση της βράβευσης του μαζί με τον Ίκερ Κασίγιας για το Premio Príncipe de Asturias de los Deportes 2012. Έξέφρασε την εμπιστοσύνη του στον Τίτο Βιλανόβα, είπε ότι η Μπάρσα θα κατακτήσει μ'αυτόν πολλούς τίτλους και ότι ο προπονητής της Μπάρσα έχει πολύ σαφή πράγματα στο μυαλό του και π΄ντα προτιμά το 4-3-3. Ο Τσάβι δήλωσε επίσης:
Τσάβι:''Το
κίνητρό μου είναι το ποδόσφαιρο και το παιχνίδι για την Μπάρσα. Τώρα
έχω το ρόλο που πάντα ήθελα και δεν θέλω να τον χάσω. Είμαι πολύ
ανταγωνιστικός και μου αρέσει να κερδίζω για την Μπάρσα, γιατί είμαι πολύ
culé''
"Ο Σεσκ φαίνεται ικανοποιημένος και χαρούμενος. Είναι πολύ σημαντικός για την ομάδα , δημιουργεί πολλές ευκαρίες, το μόνο πράγμα που λείπει είναι τα γκολ."
"Δε συζήτησα με τον Ίκερ ή οποιοδήποτε άλλο παίκτη για τον Κριστιάνο. Αυτός θα ξέρει γιατί είναι λυπημένος. Με τον Ίκερ πάντα μιλάμε στο τηλέφωνο. Έχουμε μια σχέση φιλίας και σεβασμού.''
πληροφορίες: sport.es
05/09/2012 Iker και Xavi
πληροφορίες: sport.es


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου