Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου 2012

Νεα απο το τμήμα futsal...


Επίσημη φωτογράφιση της ομάδας futsal για την σεζόν 2012-2013!!!





Το πρόγραμμα για το Copa de la UEFA.Όλα τα παιχνίδια θα παιχτούν στην πόλη Λάσκο της Σλοβενίας

FC BARCELONA ALUSPORT - MNK Split  10/10/2012


Araz Naxçivan – FC BARCELONA ALUSPORT  11/10/2012

FC BARCELONA ALUSPORT - FC Litija  13/10/2012




Carmona: "Ο Aicardo έχει πολύ μεγάλη αυτοπεποίθηση. Αυτές τις δυο εβδομάδες που κάνει προπόνηση με την ομάδα τα πάει πολύ καλά"

Carmona: "Ο Gabriel είναι ενας παίκτης τακτικής. Είναι πολύ καλός παίκτης και πολύ σημαντικός για εμένα και την ομάδα





Στην boutique του συλλόγου φίλαθλοι μπορούν πλέον να βρούν και αγωνιστικές μπλούζες για την ομάδα futsal!!!"



Δεν υπάρχουν σχόλια: