Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012

Πικέ" "Θέλω πολύ να παίξω με τη senyera!"


Συνέντευξη στο δίκτυο Cadena SER παραχώρησε χθες ο Ζεράρντ Πικέ. Ο διεθνής Καταλανός κεντρικός αμυντικός της Μπάρσα εμφανίστηκε ενθουσιασμένος με την προοπτική η δεύτερη εμφάνιση της Μπάρσα του χρόνου να έχει τις κίτρινες και κόκκινες ρίγες της καταλανικής σημαίας (senyera) αν και όπως δήλωσε, οι παίκτες της Μπάρσα δεν έχουν δει κάποιο προσχέδιο και έμαθαν κι αυτοί την είδηση από τις εφημερίδες.


Απευθυνόμενος σε μέσο της πρωτεύουσας, ο Ζεράρντ βρήκε την ευκαιρία να διαψεύσει κατηγορηματικά μιά υποτιθέμενη δήλωσή του αμέσως μετά το τέλος του φετινού Copa del Rey. Συγκεκριμένα κάποιο περιοδικό έγραψε πως είπε "πάμε να πάρουμε το κύπελλο από τον Βασιλιά σας", κάτι που όπως υποστήριξε δεν είπε ποτέ
Ο Πικέ μίλησε στη συνέχεια γιά τον επιστήθιο φίλο του τον Σεσκ, σύστησε υπομονή και προέβλεψε πως όχι μόνο δεν θα φύγει τον Δεκέμβριο αλλά θα έχει μιά εξαιρετική σεζόν με τη Μπάρσα. Δεν παρέλειψε μάλιστα να κάνει και μιά σύγκριση με όσα άκουσε κι αυτός πέρυσι, όταν μετά από 3 χρονιές καλών παρουσιών, είχε μιά κακή σεζόν
"Δυστυχώς έτσι είναι ο κόσμος του ποδοσφαίρου και οφείλουμε να το αποδεχτούμε. Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να συνεχίζουμε να δουλεύουμε γνωρίζοντας πως κάποια στιγμή οι προσπάθειές μας θα ανταμειφθούν", είπε ο Πικέ, γιά να ρίξει και μιά "σπόντα" σχετικά με την εξωγηπεδική ζωή των παικτών
"Δεν επηρεάζει η σύντροφός σου την αγωνιστική σου κατάσταση. Ο κόσμος λέει πως σε αυτήν οφείλεται όταν παίζεις καλά, αλλά και ότι αυτή φταίει όταν δεν παίζεις!"
Γιά τον Πικέ, η δίψα των διεθνών της Ισπανίας είναι ακόρεστη και θέλουν να κατακτήσουν και άλλους τίτλους
Τέλος, ο Ζεράρντ έπλεξε το εγκώμιο του Τσάβι, χαρακτηρίζοντάς τον έναν από τους πιό σημνατικούς ποδοσφαιριστές στην ιστορία του ισπανικού ποδοσφαίρου. 
Αδικο έχει;

Πηγή: sport.es

Δεν υπάρχουν σχόλια: