Πολλοί το άκουσαν κι από τον ήχο της τηλεόρασης. Επιβεβαιώνεται και σήμερα διαβάζοντας ξένα sites και tweets. Είναι η στιγμή που ακολουθεί την κίτρινη κάρτα στο Song. Το μουρμουρητό της αποδοκιμασίας. Όχι φυσικά προς το διαιτητή, αλλά προς το Song. Βλέπετε, όπως αμέσως μου το έστειλε κι ο Νίκος Καραμάνος με pm χθες την ώρα της φάσης , αυτή η ενέργεια του Song να μην πάει στην μπάλα, αλλά στον αντίπαλο γκρεμίζοντας τον, θύμισε Πέπε. Και αυτό γράφεται σήμερα. Ότι θύμισε τον πορτογάλο. Ότι αυτή η ενέργεια δεν αρμόζει σε παίκτη της Μπάρσα. Μπορεί να συγχωρηθεί η αδυναμία του Song να αντεπεξέρθει στη θέση του στόπερ, χαφ είναι, αλλά το fair play είναι σημαία της Μπάρσα και έχει βραβευτεί και τιμηθεί πολλές φορές γι' αυτό από την ισπανική ομοσπονδία. Η ομόφωνη αποδοκιμασία από το Καμπ Νόου είναι μια προειδοποίηση του κόσμου στον παίκτη που εννοούσε: ''Δεν μας ενδιαφέρουν οι τίτλοι. Είμαστε Μπάρσα, όχι για τις κούπες, αλλά για την εκτίμηση που τρέφουν όλοι οι φίλαθλοι προς την ομάδα μας, για τις αξίες και την ιστορία του συλλόγου. Δε θέλουμε να θυμίζουμε μια ομάδα που παρουσιάζει το χειρότερο σημείο καταπτωσης παικτών και νοοτροπίας...Φίλε, άλλαξε μυαλά, αλλιώς εδώ δεν έχεις μέλλον.''

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου