Παρασκευή 19 Οκτωβρίου 2012

Τι σκεφτόταν στα 13 του ο Μέσι???


Ο Λίο Μέσι ήταν μόλις 13 χρονών και αγωνιζόταν στην Νιούελς Ολντ Μπόις. Το 2000 λοιπόν η εφημερίδα “La Capital” παρουσιάζει τον ταλαντούχο μεν άσημο δε ακόμα Μέσι και σκιαγραφεί λίγα πράγματα για τον χαρακτήρα του. Ο Λίο δεν έδωσε τότε συνέντευξη, μίλησε όμως για κάποια πράγματα από την ζωή του, πολλά από τα οποία παραμένουν ίδια και σήμερα.



Πρότυπα: Ο πατέρας μου και ο νονός μου
Προπονητής: Όλοι όσοι είχα ως τώρα, γιατί από όλους έμαθα πολλά
Γυμναστής: Πάμπλο Σάντσεζ
Παίκτης: Ο αδερφός και ο ξάδερφός μου
Ομάδα: Η Νιούελς
Χόμπι: Μουσική
Αγαπημένο πρόγραμμα στην τηλεόραση:Primicias
Περιοδικό:Pasion rojinegra
Βιβλίο: Η Βίβλος
Άθλημα εκτός ποδοσφαίρου: Χάντμπολ
Μοντέλο: Νικόλ Νόιμαν
Αγαπημένο φαγητό: Κοτόπουλο με σάλτσα
Σπουδές: Γυμναστής
Στόχος: Να τελειώσω με καλό βαθμό το σχολείο
Πρόκληση: Να παίζω στην 1η  κατηγορία
Χαρούμενη στιγμή: Όταν γίναμε πρωταθλητές
Θλιβερή στιγμή: Ο θάνατος της γιαγιάς μου
Όνειρο: Να παίζω στην Πριμέρα με την Νιούελς
Ανάμνηση: Την πρώτη φορά που με πήγε η γιαγιά μου να δω ποδόσφαιρο
Ευχή: Να παίξω στην Εθνική
Μετριοφροσύνη: Κάτι που κανείς δεν πρέπει να χάνει ποτέ
Οι μικρές Εθνικές: Θα ήθελα πολύ να βρεθώ εκεί
Προσδοκία για την σεζόν: Να βγούμε και πάλι πρωταθλητές
Η οικογένεια: Ο πατέρας μου Χόρχε, η μητέρα μου Σήλια και τα αδέρφια μου, Ροντρίγκο, Νατάλια και Μαρισόλ
Φίλοι: Επειδή ευτυχώς έχω πολλούς και καλούς, δεν θέλω να τους πω ονομαστικά γιατί φοβάμαι ότι θα ξεχάσω κάποιον χωρίς να το θέλω.
Τι είναι για σένα η Νιούελς? Ό, τι καλύτερο

sport.es

Δεν υπάρχουν σχόλια: