Σάββατο 6 Οκτωβρίου 2012

Φωτορεπορτάζ - Το κλάσικο,ο μπακαλιάρος,ο Μου

 Το κλάσικο είναι ακριβώς σε μια μέρα  και οι παίκτες, επειδή μια δημόσια απεργία των μεταφορικών μέσων αύριο θα μπορούσε να προκαλέσει κυκλοφοριακά προβλήματα, μετά το πρωινό ξεμούδιασμα θα  αποσυρθούν σε  ξενοδοχείο.


Το Classico έρχεται και  σε εστιατόριο της Βαρκελώνης το Can Xurrades δημιούργησαν πιάτα και πρότειναν κρασιά ιδανικά για τους Μέσσι και Κριστιάνο εμπνευσμένα από την προσωπικότητά τους. Ο Rafa, σεφ του εστιατορίου, εξηγεί λεπτομερώς τα χαρακτηριστικά των πιάτων. Μπακαλιάρο για τον Κριστιάνο και γερά κρεατικά για το Μέσσι...



Πολλή δουλειά για το Μέσσι χθες. Πρώτα διέψευσε ότι γεννήθηκε ο γιος του:'' Η οικογένειά μου και εγώ σας ευχαριστώ όλους για τα σχόλια και τα μηνύματα της αγάπης που λάβαμε σήμερα, αλλά θέλουμε να καταστήσουμε σαφές ότι οι πληροφορίες που κυκλοφορούν ότι ο γιος μου έχει γεννηθεί είναι εντελώς ψευδείς. Μια αγκαλιά σε όλους!''



 Και στη συνέχεια μίλησε στο Todobarcelona.net στο ίντερνετ λέγοντας για το Μουρίνιο ότι ''Είναι ένας καλός προπονητής που κάνει τη δουλειά του.  Και ο Κριστιάνο Ρονάλντο είναι ένας σπουδαίος παίκτης."




Ο Μέσσι που κυνηγά τον Ντι Στέφανο, θέλει 3 γκολ για να φτάσει τα 18, και να γίνει  ο πρώτος σκόρερ στα κλάσικο. Ο Κριστιάνο είναι ακόμα πολύ πίσω με  8.



Ο Μου πάντως το παίζει αδιάφορος  και δήλωσε ότι η Ρεάλ πάει για το πρωτάθλημα καιτο κλάσικο  δεν είναι παρά τρεις πόντοι...


Φαίνεται ότι ο Πικέ θα είναι έτοιμος για αύριο. Οι τελευταίες πληροφορίες λένε ότι προπονήθηκε κανονικά και θα ξεκινήσει στο κλάσικο. Αύριο η ομάδα έχει πρωινό χαλάρωμα στο Καμπ Νόου στις 11.30.

Δεν υπάρχουν σχόλια: