Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2012

Μέσι: «Θέλω να βοηθάω την ομάδα»


Συνέντευξη στην εφημερίδα “El Pais” παραχώρησε ο Λίο Μέσι: «Είχα μεγάλη τύχη που βρέθηκα στην Μπάρσα. Μου τα έχουνε δώσει όλα σε αυτήν την ομάδα: τίτλους, διακρίσειςμ γκολ, τα πάντα. Θέλω μόνο να βοηθάω την ομάδα και δεν θα μπορούσα να κάνω όσα κάνουν ο Τσάβι και ο Ινιέστα. Για τον Νταβίντ (Βίγια), ας μην ψάχνουμε θέματα από εκεί που δεν υπάρχουν. Δεν υπάρχει τίποτα. Έχουμε τα καλύτερα αποδυτήρια που θα μπορούσε να φανταστεί κανείς. Δεν μπορείτε να φανταστείτε τι καλά που τα περνάμε. Ο Τίτο, ήταν τότε ο πρώτος που μ’ έβαλε να παίξω. Μέχρι τότε ήμουν αναπληρωματικός. Μου αρέσει ο χαρακτήρας του και ο τρόπος που δουλεύει. Ακόμα μ’ εντυπωσιάζει το πώς λειτουργεί η Μπάρσα, πώς παίζουν τα πιτσιρίκια. Τόσο μικρά και να παίζουν έτσι. Δεν νομίζω ότι γίνεται πουθενά αλλού κάτι τέτοιο. 

Κάθε ματς είναι αλλιώς. Όλοι οι αντίπαλοι είναι δύσκολοι. Ειδικά κόντρα στην Ρεάλ που είναι αυτό που είναι. Στις αντεπιθέσεις η Ρεάλ μπορεί να σε διαλύσει και αυτό πρέπει να το προσέξουμε. Μου αρέσει πολύ να παίζω στο Μπερναμπέου. Δεν θέλω να πω κάτι για τον Μουρίνιο γιατί δεν τον ξέρω. Τον γιο μου θα τον ονομάσω Τιάγκο. Ανυπομονώ να τον σφίξω στην αγκαλιά μου». 

ElMundoDeportivo.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: