Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2012

Φοντάς: «Με τον Τίτο μιλήσαμε και ξεκαθαρίσαμε τα πράγματα»


Ο Αντρέου Φοντάς θα ανήκει στο δυναμικό της Μαγιόρκα μέχρι το τέλος της σεζόν και ήδη παρουσιάστηκε από την ομάδα του Γιοακίν Καπαρός: «Θέλω να εκμεταλλευτώ αυτήν την ευκαιρία και να δώσω όσα περισσότερα μπορώ. Προήλθα από έναν σοβαρό τραυματισμό και γι’ αυτό έχω ακόμα μεγαλύτερη όρεξη να παίξω. Θέλω να ευχαριστήσω και τον Σέρα Φερέρ και τον προπονητή για την εμπιστοσύνη που μου δείχνουν. Έχω παίξει και σαν στόπερ και σαν αμυντικό χαφ και λιγότερο σαν αριστερό μπακ. Πιστεύω ότι μπορώ ν’ ανταπεξέλθω σε οποιονδήποτε από αυτούς τους 3 ρόλους και το σημαντικό για μένα είναι να μπορέσω να βοηθήσω την ομάδα. 


Θα μου άρεσε πολύ να ερχόταν μαζί μου και ο Γιονάταν Ντος Σάντος στην Μαγιόρκα. Είναι πολύ καλός μου φίλος, αλλά η κατάστασή του είναι διαφορετική από την δική μου. Εγώ πρέπει μετά τον τραυματισμό μου να έχω οπωσδήποτε χρόνο συμμετοχής. Με τον Τίτο μιλήσαμε ήδη για πολλή ώρα και ξεκαθαρίσαμε τα πάντα. Και εκείνο που είχε πει ότι η Μπάρσα δεν είναι ευαγές ίδρυμα. Δεν υπάρχει κάτι άλλο να πούμε επί του θέματος».

Τον λόγο στην συνέχεια πήρε ο Γιοακίν Καπαρός που έδειξε ιδιαίτερα ικανοποιημένος για το νέο απόκτημα της ομάδας του: «Χρειαζόμασταν έναν παίκτη με αυτό το προφίλ και ο ίδιος επιθυμούσε πολύ να έρθει κοντά μας. Έχουμε μεγάλο πρόβλημα με τους τραυματισμούς και ο Φοντάς είμαι βέβαιος ότι θα μας βοηθήσει πολύ να καλύψουμε τις ελλείψεις που έχουμε. Την απόφαση την πήραμε από κοινού με τον Σέρα Φερέρ που γνωρίζει πολύ καλά τον παίκτη και μακάρι να κάνει μια καλή σεζόν, ώστε να μπορεί να έχει θέση στην Μπάρσα για το μέλλον. Αν παίξει σύμφωνα με τις δυνατότητές του, είμαι βέβαιος ότι θα έχει εδώ όσο χρόνο συμμετοχής θέλει» κατέληξε. 

sport.es

Δεν υπάρχουν σχόλια: