Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2012

Σονγκ: «Η προσαρμογή μου στην Μπάρσα είναι εξαιρετική»


Ύστερα από ενάμιση περίπου μήνα στην Μπαρσελόνα, ο Άλεξ Σονγκ κάνει έναν απολογισμό των πρώτων του εντυπώσεων σαν παίκτης των μπλαουγκράνα: «Η προσαρμογή μου στην Μπάρσα πιστεύω ότι έχει πάει και πηγαίνει εξαιρετικά. Η πόλη είναι πανέμορφη και η ομάδα είναι κάτι το φοβερό. Όλα είναι τέλεια! Δεν δυσκολεύτηκα καθόλου να προσαρμοστώ. Εξάλλου δεν έχω πια την ηλικία που είχα όταν πήγα στην Άρσεναλ. Θέλω να ευχαριστήσω και πάλι τον φίλο μου τον Σεσκ για την βοήθειά του από την πρώτη μέρα που ήρθα. Είναι δίπλα μου όποτε τον χρειάζομαι και η βοήθειά του είναι πολύτιμη και για μένα και για την οικογένειά μου. Με τον Αρσέν Βενγκέρ, κρατάμε μια πολύ καλή σχέση και τον ευχαριστώ κάθε μέρα για την πίστη που είχε σε μένα. Του χρωστάω τα πάντα και θέλω να του ανταποδώσω όσα έκανε για μένα. Σίγουρα θα είναι περήφανος για μένα τώρα».

sport.es

Δεν υπάρχουν σχόλια: