Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2012

Βρε μήπως είσαι ο ... Μητσοτάκης;;;


Οι ήττες έχουν μόνο ένα πατέρα, εμένα ...
Δεν είδα να έκανε κάτι άσχημο ο Πέπε. Θα δω πρώτα και μετά θα σας πω. Ξέχωρα απ αυτό, έκανε ένα μεγάλο παιχνίδι

Δεν υπάρχουν σχόλια: