Οι ήττες έχουν μόνο ένα πατέρα, εμένα ...
Δεν είδα να έκανε κάτι άσχημο ο Πέπε. Θα δω πρώτα και μετά θα σας πω. Ξέχωρα απ αυτό, έκανε ένα μεγάλο παιχνίδι
Δημοσίευση σχολίου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου