Δηλώσεις μετά τον αγώνα με την Real
Guardiola: "Η νίκη μας κάνει πολύ περήφανους, αλλά έχουμε ακόμη πολύ δρόμο.”
"Ο Pepe; Οι παίκτες μου είπαν γιαυτό, αλλά δεν είδα τι έγινε. Φαίνεται ότι ήταν ξεκάθαρο στην τηλεόραση.”
"Ο Pinto είχε την κακοτυχία να δεχθεί γκολ στο πρώτο σουτ της Real.”
"Πάντα πιστεύαμε ότι αυτό θα τελείωνε κάποτε, αλλά αυτοί οι παίκτες έρχονται εδώ και συμπεριφέρονται όπως πρέπει.”
"Νομίζω ότι κάναμε πολύ καλό παιχνίδι. Κάποιες φορές ξεχνάμε ποιον αντιμετωπίζουμε.”
"Αν υπάρχει κάτι που δεν αμφισβητώ ποτέ αυτό είναι ο Messi. Είναι ένας ξεχωριστός παίκτης.”
"Το να έρχεσαι στο Bernabeu και να μην χάνει μετά από τόσες φορές δεν είναι φυσιολογικό. Αλλά οι παίκτες ξέρουν τι σημαίνει αυτό το παιχνίδι.”
"Θέλω να ευχαριστήσω ιδιαίτερα τον Alexis, ο οποίος έδειξε δύναμη και κουράγιο.... έκανε φανταστικό παιχνίδι.”
"Οι διαφορές μεταξύ αυτών των ομάδων είναι πολύ μικρές. Σήμερα επανήλθαμε σε αυτό που προσπαθούσαμε να γίνουμε.”
Abidal: “Είχαμε προβλήματα στο πρώτο ημίχρονο αλλά παίξαμε πολύ καλά στο δεύτερο.”
“Οι αγώνες κυπέλλου είναι οι αγαπημένοι μου.”
Pedro: “Συγχαρητήρια στους συμπαίκτες μου. Συγχαρητήρια για την νίκη στο Bernabeu.”
Valdes: "Ακόμη μια πολύ καλή και σημαντική νίκη στο Bernabeu. Έχουμε μείνει ακόμη πολλά λεπτά και μπορούν να γίνουν τα πάντα, αλλά είμαι πολύ περήφανος για αυτή την ομάδα.”
Villa: “Πολύ καλή νίκη σε ένα καταπληκτικό παιχνίδι. Τώρα πρέπει να κάνουμε το ίδιο στο Camp Nou! Τεράστιος ο αρχηγός Puyol! Τεράστιος Abi.”
Mourinho: “Τίποτα δεν τελείωσε. Θα είναι δύσκολο αλλά τίποτα δεν τελείωσε.”
“Δεν είδα τι έγινε με τον Pepe για να μπορώ να τον υπερασπιστώ. Πέρα από αυτό παίξαμε πολύ καλά.”
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου