Θέμα δημιούργησε η Ουέσκα και το αναπαρήγαγαν και φούσκωσαν τα μέσα της Μαδρίτης για να την πέσουν στο FC Barcelona. Στο ενημερωτικό φυλλάδιο του Συλλόγου για το παιχνίδι της 2ης ομάδας μας απέναντι στην Ουέσκα, έγραψε στα Καταλανικά πως υποδεχόμαστε την SD OSCA (το όνομα της πόλης στα καταλανικά).
Έτσι λοιπόν οι φωστήρες της Huesca με IQ μικρότερο κι από πεπόνι έστειλαν δελτίο τύπου - διαμαρτυρία προς την Μπάρσα λέγοντας πάνω κάτω...
Σεβόμαστε την γλωσσική πληρότητα και τις διαφορετικές γλώσσες όμως όλα έχουν τα όρια τους. Θέλουμε να γράφετε το όνομα μας όπως ακριβώς είναι. Τι θα γινόταν αν εμείς γράφαμε στα Ισπανικά τους αντιπάλους, όπως π.χ. την Newcastle σαν Νuevo CastilloΚαι πιάστηκαν από αυτό και άρχισαν να λένε στην υπόλοιπη Ισπανία για εθνικιστές καταλανούς κτλ κτλ και μετά ήρθε η απλή και αποστωμοτική απάντηση του συλλόγου
Η Μπαρσελόνα αναφέρεται ως SD Osca στον σύλλογο σας στα ενημερωτικά φυλλάδια στα καταλανικά συνεχίζοντας την παράδοση του να μεταφράζονται τα τοπωνύμια. Για τον ίδιο ακριβώς λόγο η Bayern στα Ισπανικά ΜΜΕ αναφέρεται ως Bayern de Múnich και όχι Bayern Munchen και ή Ίντερ του Μιλάνου ως Inter de Milan και όχι Internazionale MilanoMε την λογική των διοικούντων της Ουέσκα κάθε φορά που στην Ελλάδα λέμε την Basle Βασιλεία, την Franfurt Φρανκφούρτη, το London Λονδίνο κτλ θα έπρεπε να στέλνουν διαμαρτυρία οι ευρωπαϊκοί σύλλογοι... Άβυσσος η ψυχή κάποιων διοικούντων...

2 σχόλια:
Οι Καταλανοί(κι όχι μόνο)προστστεύουν την γλώσσα και την ιστορία τους.Εμείς γιατί-εξ αιτίας των Ευρωλιγούρηδων-ανεχόμαστε την κατάργηση (για παράδειγμα)της γενικής;Γιατί αεροδρ.Ελ.Βενιζέλος ενω οδός Ελ. Βενιζέλου,σταθμός Πανεπιστήμιο ενω οδος Πανεπιστημίου,παριζάκι Υφαντής ενω μπισκότα Παπαδοπούλου,στο Γεώργιος Καραισκάκης ενω στου Καραισκάκη ,κλπ κλπ;Visca KATALUNIA!!
Δημοσίευση σχολίου