Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2012

Μόνο οι κάφροι δεν παραδέχονται πως σπρώχνεται η Ρεάλ Μαδρίτης


Στην φωτογραφία βλέπετε ένα απόσπασμα της AS! H συγκεκριμένη εφημερίδα μαζί με την Marca ρίχνουν κατά καιρούς τόνους λάσπης στην Μπάρσα με διάφορα βρώμικα και υποτιμητικά δημοσιεύματα και έχουν στις στήλες τους αρθρογράφους όπως τον άρρωστο Ρονθέρο, τον νυν υπουργό αθλητισμό που παλιότερα είχε δηλώσει "χούλιγκαν" της Ρεαλ Μ., και διάφορους που βρίζουν την Καταλωνία, γράφουν στο Twitter πως εύχονται να έχει σπάσει το πόδι του Μέσσι κτλ.

Μέχρι και αυτοί λοιπόν παραδέχονται πως η Ρεάλ Μαδρίτης ευνοείται από την διαιτησία!!!!
Οι εμπνευστές του όρου Βιγιαράτο και των υποτιθέμενων ευνοιών προς την Μπάρσα, γράφουν στην εφημερίδα τους πως η διαφορά στο πρωτάθλημα θα έπρεπε να είναι στον έναν βαθμό!
Αν τον λένε αυτό οι κατάλευκες εφημερίδες φαντάζεστε ποια είναι η πραγματικότητα, μιας και αυτοί λένε πως η Ρεαλ Μ. θα έπρεπε να ήταν μόνο 3 βαθμούς παρακάτω (οι 2 της Βαλένθια οι 3 της Μαγιόρκα και οι 2 της Χετάφε που τους χαρίστηκαν δεν αθροίζουν μόνο 3...) και η Μπάρσα μόνο 3 πάνω...

Αν λοιπόν παραδέχονται την διαιτητική εύνοια ακόμα και οι ίδιες οι μαδριλένικες που πάντα κλαίγονται με την πρώτη ευκαιρεία για την διαιτησία, μόνο ως τυφλοί και άμπαλοι μπορούν να χαρακτηριστούν όσοι λένε πως φέτος η Ρεάλ Μ. δεν σπρώχνεται!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: