Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2012

Barcelona - Valencia 5-1

4 γκολ πρόσθεσε στην συγκομιδή του ο Λιονέλ Μέσσι, που θα μπορούσε να έχει πετύχει άλλα τόσα!

Παίζοντας πολύ καλό ποδόσφαιρο, ιδιαίτερα στο δεύτερο ημίχρονο, η Μπάρσα συνέτριψε τη Βαλένθια στο Καμπ Νόου με 5-1 και αν ήταν περισσότερο τυχερή και συγκεντρωμένη θα μπορούσε να φτάσει τα τέρματά της σε διψήφιο αριθμό χωρίς να το θεωρεί υπερβολή κανένας απ όσους είχαν την τύχη να παρακολουθήσουν τον αγώνα. Μ έναν Ινιέστα φανταστικό, ηγέτη της μεσαίας γραμμής, τον Πικέ επιτέλους σοβαρό και συγκεντρωμένο, τον Μοντόγια να φωνάζει πως κι αυτός θα πρέπει να πάρει τις ευκαιρίες του και φυσικά τον Λιονέλ Μέσσι που πέτυχε 4 γκολ και είχε ένα δοκάρι (άλλο ένα ο Σεσκ) οι blaugrana δείχνουν να πατάνε γκάζι στην πιό κρίσιμη φάση της χρονιάς. Κερασάκι στη τούρτα το πέμπτο γκολ που πέτυχε στις καθυστερήσεις ο Τσάβι, ο οποίος μπήκε στο γήπεδο στο 85' στη θέση του Ινιέστα. Η Bαλένθια αν και προηγήθηκε νωρίς στο σκορ, μόλις στο 8' με τον Πιάτι, δεν έδειξε να πιστεύει πως μπορούσε να κάνει τη ζημιά και στο μεγαλύτερο διάστημα του αγώνα περιορίστηκε σε παθητικό ρόλο.

4 σχόλια:

Nikolaos Perperidis είπε...

μάλλον η καλύτερη φετινή εμφάνιση

kostas είπε...

daΗ ΜΑΓΕΙΑ ΕΠΕΣΤΡΕΨΕ

Γιώργης Barcelonista είπε...

Μεγαλη μπαλα σημερα! Κατα διαστηματα ζωγραφιζαν στο γηπεδο εμφανιση περισυνης Μπαρσα ηταν αυτη.
Μακαρι να εχει και συνεχεια αυτη η αποδοση!
Το γκαζι πατημενο για 90 λεπτα αυτο με ευχαριστησε σημερα οχι το σκορ αλλα η ορεξη που ειχαν να παιξουν μπαλα!
Τι να πεις γιαυτον τον τεραστιο ποδοσφαιριστη στην καλη του μερα μας τρελενει με τα καμωματα του!
Ο Μοντογια πολυ καλος,ο Αλεξης συνεχιζει τις καλες εμφανισεις, ο Σεσκ εκανε φοβερο ματς και ο Ινιεστα ηταν Μαεστρος!
Γενικα ολοι ειχαν πολυ διαθεση σημερα!
Μια απο τις καλυτερες εμφανισεις για φετος μαζι και με Ατλετικο στο Καμπ Νοου

Παμε δυνατα μεχρι το τελος!

barcelonistas1997 είπε...

SIGOURA MAS TARAKOUNISE TO GOL POU DEXTIKAME,PRAGMATIKA PAIKSAME FOVERI MPALA KAI FOVERI OREKSI GIA POLLA GOL,PAME GERA MWRI OMADARA...PAIKSE ETSI ME AUTO TO PATHOS KAI AS XASOUME DEN ME NIAZEI