Δεν τα κατάφερε η Μπάρσα στον τελικό του Copa Del Rey, καθώς ηττήθηκε στο Palau Sant Jordi από την Μαδρίτη με 74-91. Η ομάδα του Πάμπλο Λάσο στέφθηκε κυπελλούχος Ισπανίας , έχοντας σε εκπληκτική ημέρα τον Σέρχιο Γιούλ (23π. 5/7 τρίποντα), ο οποίος αναδείχθηκε και MVP της διοργάνωσης. Από κοντά τον ακολούθησε σε απόδοση ο Τζέι Σι Κάρολ (22π.). Για την Μπάρσα πάλεψε ο Μπόνι Εντόγκ (19π. 11ριμπ.), ενώ στο 2ο ημίχρονο η άνοδος των Λα Μπόμπα (16π.) και Λόρμπεκ (15π.) δεν ήταν αρκετή για το συγκρότημα του Τσάβι Πασκουάλ , που ουσιαστικά είχε αποχαιρετήσει την υπόθεση νίκη , σχεδόν 6 λεπτά πριν τη λήξη του αγώνα!
Με κακή περιφερειακή άμυνα η Μπάρσα και χωρίς αμυντικές περιστροφές σε συνδυασμό με την ανυπαρξία οργάνωσης (πολύ κακοί Χουέρτας - Σάδα) δεν μπορούσε να ζητήσει κάτι παραπάνω από τον σημερινό αγώνα. Κρίμα για τον κόσμο που γέμισε το Παλαού Σαν Ζόρντι και άρχισε να αποχωρεί από το γήπεδο, 3 λεπτά πριν τη λήξη του αγώνα..
El Capita
Αναλυτικότερα, αύριο στα Πορτοκαλί Γυαλιά , στις 18:00

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου