
ΠΕΠ ΓΚΟΥΑΡΝΤΙΟΛΑ:''ΥΠΑΡΧΟΥΝ 5 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ,ΟΠΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΟΥΜΕ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΕΝΑΛΝΤΥ ΠΟΥ ΔΕ ΜΑΣ ΔΟΘΗΚΕ;''
Σημ.Συντάκτη:Τίποτα να μην πάρουμε φέτος Μπάρσα μου!Εγώ σήμερα καλύφθηκα για 10 χρόνια...Πεπ ,σ'ευχαριστώ εκ μέρους των μαθητών μου που υπάρχεις.
2 σχόλια:
Η ΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ήρθε πολύ νωρίς φέτος. Απ την 1η Φλεβάρη!
Αυτο ακριβως Αυτη η νοοτροπια μας κανει περηφανους που ειμαστε Μπαρσα.
Δημοσίευση σχολίου