Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2012

Πέδρο:''Κουράγιο!!''


Πέδρο:''Με τους φίλους μου Ibi & Andres,προπόνηση στο βουνό.Καλή τύχη στους συμπαίκτες μου για το παιχνίδι απόψε.Κουράγιο!"

Δεν υπάρχουν σχόλια: