Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα μου το είπε ένα πουλάκι. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα μου το είπε ένα πουλάκι. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2012
Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2012
Εννιάμερα..
Σκοτάδι χθες στη Ράγιο, αναβολή του αγώνα με τη Μαδρίτη και δείτε πώς σχολίασαν στο twitter Κάρλες και Ζέρι το γεγονός. Ειδικά ο Πούγι εκφράστηκε με μαύρο χιούμορ που έκαιγε. Όπως είναι φυσικό όλη τη νύχτα έγινε χαμός στο twitter, οι cules γελάνε, οι madridistas κατακρίνουν.
Θα θυμάστε πριν μερικές μέρες που δέχτηκε βρισιές και κατάρες από μαδριλένους στο tw http://www.barcelonismo.gr/2012/09/blog-post_6293.html και απάντησε ευχαριστώ. Μπορεί να απαντά και με ένα χιούμορ που ανατριχιάζει...
Θα θυμάστε πριν μερικές μέρες που δέχτηκε βρισιές και κατάρες από μαδριλένους στο tw http://www.barcelonismo.gr/2012/09/blog-post_6293.html και απάντησε ευχαριστώ. Μπορεί να απαντά και με ένα χιούμορ που ανατριχιάζει...
tw Puyol: ''noneona* '' *σημαίνει δε βλέπεις τίποτα, αλλά στα καταλανικά σημαίνει και έχει σχέση και με τα εννιάμερα, αυτά μετά την αποβίωση.
Πικέ: ''Σαμποτάζ σε Vallecas! Απίστευτο ότι κάτι τέτοιο μπορεί να συμβεί! Κάποιος έκοψε τα καλώδια των προβολέων! "
Κυριακή 16 Σεπτεμβρίου 2012
Πέμπτη 6 Σεπτεμβρίου 2012
Πέμπτη 31 Μαΐου 2012
Τα παιδία παίζει!
Χτες το Καμπ Νόου έζησε μεγάλες στιγμές... στον αγώνα των φίλων Πικέ και Πουγιόλ...Αν περιμένουμε να μάθουμε από τα tweets τους ποιος κέρδισε σωθήκαμε...
Tw Πουγιόλ: "Απίστευτο το απόγευμα στο Καμπ Νόου!Φίλοι του Pique με τους φίλους του Πουγιόλ. Φυσικά, έχουμε κερδίσει!"
Tw Πικέ: «Μεγάλη νίκη σε ένα ισορροπημένο παιχνίδι! Τελικό αποτέλεσμα 11-8! Πρέπει να ξέρεις πώς να χάνεις Carles!''
Tw Πουγιόλ:''Ξέρετε πόσο ψεύτης είναι ο Πικέ... Εγώ θα σας πω το αποτέλεσμα:13-6 για την ομάδα μου. Εγώ δεν λέω ποτέ ψέματα ... "
Tw Πικέ:'' H ψευτιά του Puyi αυξάνεται ημέρα με την ημέρα! Σήμερα δώσαμε ένα μάθημα ποδοσφαίρου!'' "
Κυριακή 27 Μαΐου 2012
To twitter πήρε φωτιά!
Tw Πίντο: «Αφιερωμένο στον σύντροφο μας Αμπιντάλ 22!Σ' αγαπάμε αδελφέ!''
Tw Ινιέστα: "Τι ωραία γεύση έχει αυτό το κύπελο!Κυπελούχοι!''
Tw Πικέ:"Κυπελούχοι! Πολύ ευτυχισμένος με αυτό το νέο τίτλο!Πολύ περήφανος που είμαι culer!''
Tw Tello: "Αυτό είναι ένα κύπελο για όλους εσάς και για τον προπονητή μας!''
Tw Jonathan dos Santos:"Ένας άλλος τίτλος!Ευτυχισμένος να ζω αυτές τις εμπειρίες!''
Tw Valdés: "Ευτυχισμένος για τον τίτλο αυτό,για να τελειώσει μια πολύ καλή σεζόν.Του χρόνου θα δώσουμε και πάλι όλα!Αγκαλιές..!
Τw Σεσκ:''Τέταρτο τρόπαιο της σεζόν!Μεγάλη ομάδα!!''
Παρασκευή 4 Μαΐου 2012
Σάββατο 28 Απριλίου 2012
Σάββατο 14 Απριλίου 2012
Tw Puyol:''Σας ευχαριστώ όλους''
Ο Πουγιόλ ευχαριστεί όλους για τις ευχές για τα γενέθλια του,ο Σεσκ του εύχεται και ο Πικέ συμπαραστέκεται στο Ρόσσι για τον τραυματισμό του.
Tw Πουγιόλ: "Πολλά ευχαριστώ σε όλους για τα μηνύματα,φιλιά, καλό βράδυ.».
Tw Σεσκ: ".Χρόνια πολλά στον καλό μου φίλο Carles5puyol, 34 ετών, μόνο 7 χρόνια για να συνταξιοδοτηθεί!"
Tw Πικέ: " Μια μεγάλη δύναμη για το Giuseppe Rossi. Είσαι μεγάλος και θα το δείξεις και πάλι,μεγάλη αγκαλιά, φίλε μου!".
Ετικέτες
μου το είπε ένα πουλάκι,
Cesc,
Giuseppe Rossi,
Pique,
Puyol,
twitter
Πέμπτη 12 Απριλίου 2012
Mauro Zarate:''Πελέ,σκάσε!''
Δεν άντεξε και απάντησε αιχμηρά ο Mauro Zarate της Ίντερ στον Πελέ που δήλωσε ότι για να γίνει ο Μέσσι ο καλύτερος παίκτης στον κόσμο πρέπει πρώτα να ξεπεράσει το Νευμάρ!Διασκεδαστικός πάντα ο γηραιός Πελέ.
Tw Mauro Zarate (Ίντερ): «Πελέ,σε παρακαλώ σκάσε!Ακόμα και ο ίδιος ο Neymar ντρέπεται όταν λες ότι είναι καλύτερος από τον Μέσσι».
Δευτέρα 9 Απριλίου 2012
Tw Άλβες:''Είμαι καλά''
Ευχαριστεί ο Άλβες για το ενδιαφέρον για τον τραυματισμό του από το τουίτερ του,ενώ ο Βίγια πέρασε τη χθεσινή μέρα με τον Πέδρο στην παραλία.
Tw Άλβες: «Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας, είμαι καλά, απλά κάποια ενόχληση.Βγήκα για να προφυλαχθώ, ελπίζω να επιστρέψω το συντομότερο δυνατό."
Tw Βίγια: "Σήμερα πέρασα τη μέρα μου στην παραλία της Gava με την οικογένειά μου και τον Pedro, μια αγκαλιά για όλους.!
Ετικέτες
μου το είπε ένα πουλάκι,
Pedro,
twitter,
Villa
Παρασκευή 30 Μαρτίου 2012
Τρίτη 27 Μαρτίου 2012
Τετάρτη 21 Μαρτίου 2012
Ωραία μέρα!Τα πουλάκια κελαηδάνε.

Tw Gary Lineker (πρώην παίκτης): "Γιατί κάποιοι πιστεύουν ότι ο Μέσσι θα αγωνιστεί στην PL;(Πρέμιερ λιγκ) Είναι παράλογο.Είναι ιδιοφυΐα!"
Fb Ινιέστα:"Μεγάλη νίκη!Παιχνίδι με το παιχνίδι κερδίζουμε τους τρεις πόντους. Συγχαρητήρια στο Λίο!,topscorer της Μπάρσα!''
Tw Τιάγκο: "Πολύ σημαντική νίκη!Με τoν topscorer στην ιστορία του συλλόγου μας LEO!''
Tw Πουγιόλ: "Συγχαρητήρια μηχανή!''
Tw Πίντο:"Δεν υπάρχουν λόγια για αυτόν τον τύπο!''
Tw Τιάγκο: "Πολύ σημαντική νίκη!Με τoν topscorer στην ιστορία του συλλόγου μας LEO!''
Tw Πουγιόλ: "Συγχαρητήρια μηχανή!''
Tw Πίντο:"Δεν υπάρχουν λόγια για αυτόν τον τύπο!''
Πέμπτη 15 Μαρτίου 2012
ANIMS KING ABI!!

Το παζλ του barcelonismo.gr με τις 22 ευχές ένα χρόνο πριν.
Tw Βίγια: " Όλη την υποστήριξή μου Αμπιντάλ.Θα το ξεπεράσεις!Είσαι πολύ δυνατός.Είμαστε όλοι στο πλευρό σου.Σε χρειαζόμαστε μαζί μας στην ομάδα!»
Tw Πικέ: ''Θα επανέλθεις και θα είσαι όπως πριν,ο καλύτερος!Είσαι παράδειγμα για όλους!''
Tw Βίγια: " Όλη την υποστήριξή μου Αμπιντάλ.Θα το ξεπεράσεις!Είσαι πολύ δυνατός.Είμαστε όλοι στο πλευρό σου.Σε χρειαζόμαστε μαζί μας στην ομάδα!»
Tw Πικέ: ''Θα επανέλθεις και θα είσαι όπως πριν,ο καλύτερος!Είσαι παράδειγμα για όλους!''
fb Ινιέστα: "Abi όλα θα πάνε καλά!Θα νικήσεις!Δεν είσαι μόνος!"
Fb Κασίγιας (Ρεάλ Μαδρίτης): "Όλη την υποστήριξή μου σε έναν συνάδελφο.Δεν έχει σημασία το χρώμα της φανέλας,το κύριο θέμα είναι ο άνθρωπος.Δύναμη στον Αμπιντάλ.!"
Κυριακή 11 Μαρτίου 2012
Tw Πικέ:''...''
Πέμπτη 8 Μαρτίου 2012
Υπόκλιση στο τουίτερ για το Μέσσι

Tw Maxi Rodríguez (Λίβερπουλ): "Δεν υπάρχει αμφιβολία, είσαι από άλλο γαλαξία!Ευχαριστούμε Λέο."
Tw Ρίο Φέρντιναντ (Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ): "Ο Μέσσι δεν μοιάζει να ενδιαφέρεται απόψε ....!"
Tw Lineker: "Σούνες,Γκούλιτ,Βέναμπλς και τώρα ο Ρούνεϊ συμφωνούν ότι ο Μέσσι είναι ο καλύτερος που έχουν δει. Παίζει ένα παιχνίδι στο οποίο δεν είμαστε εξοικειωμένοι."
Tw Ρίο Φέρντιναντ (Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ): "Ο Μέσσι δεν μοιάζει να ενδιαφέρεται απόψε ....!"
Tw Lineker: "Σούνες,Γκούλιτ,Βέναμπλς και τώρα ο Ρούνεϊ συμφωνούν ότι ο Μέσσι είναι ο καλύτερος που έχουν δει. Παίζει ένα παιχνίδι στο οποίο δεν είμαστε εξοικειωμένοι."
Tw Owen (ManUtd): "Δεν είμαι αρκετά μεγάλος για να έχω δει μερικούς από τους σπουδαίους παίκτες, αλλά δεν μπορώ να πιστέψω ότι ο καθένας μπορεί να παίξει το παιχνίδι του ποδοσφαίρου όπως ο Μέσσι."
Tw Eden Hazard (Lille):"Είναι ο Μέσσι ο καλύτερος ποδοσφαιριστής όλων των εποχών;"
Tw John Heitinga (Everton):''Μέσσι,ο καλύτερος παίκτης στον κόσμο!''
Tw Falcao (Ατλέτικο Μαδρίτης): "Ήταν ένα παιχνίδι CL ή ένα παιχνίδι Μέσσι στο PlayStation;Απίστευτο!"
Tw Jack Wilshere (Άρσεναλ):«Απόλαυση να παρακολουθείς αυτόν τον τύπο ........ Μέσσι!»
Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2012
Πέδρο:''Κουράγιο!!''
Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2012
PEPE GO HOME!

Μπορεί αυτός ο υπάνθρωπος να ονομάζεται ποδοσφαιριστής;
Μπορεί η ποδοσφαιρική κοινότητα να έχει στις τάξεις της μια τέτοια ''προσωπικότητα;''
Μπορεί ένας προπονητής να δίνει οδηγίες και να εμπνέει τέτοιες ενέργειες σ'αυτόν τον πρωτόγονο;
Μπορεί η Ρεάλ να έχει πέσει τόσο χαμηλά και να κάνει σημαία της μια τέτοια καρικατούρα;
Μπορεί αυτός ο ποδοβολητής να κοιτάξει στα μάτια τους συναδέλφους του,συμπαίκτες και αντιπάλους;
ΜΠΟΡΕΙ;
Μπορεί η ποδοσφαιρική κοινότητα να έχει στις τάξεις της μια τέτοια ''προσωπικότητα;''
Μπορεί ένας προπονητής να δίνει οδηγίες και να εμπνέει τέτοιες ενέργειες σ'αυτόν τον πρωτόγονο;
Μπορεί η Ρεάλ να έχει πέσει τόσο χαμηλά και να κάνει σημαία της μια τέτοια καρικατούρα;
Μπορεί αυτός ο ποδοβολητής να κοιτάξει στα μάτια τους συναδέλφους του,συμπαίκτες και αντιπάλους;
ΜΠΟΡΕΙ;
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)




















