Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα μου το είπε ένα πουλάκι. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα μου το είπε ένα πουλάκι. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2012

Ο Πικέ σάς βάζει σπαζοκεφαλιά και δίνει δώρο!

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ. Ο ΠΙΚΕ ΡΩΤΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΟ TWITTER ΤΟΥ!

Tw Pique: "A=B+C B=C+D 2A=3D B= Πόσα C?? Ελάτε!! Είναι εύκολο!! Ο πρώτος που θα απαντήσει σωστά παίρνει ένα  RT!" 

Στείλτε εδώ τις απαντήσεις  σας  https://twitter.com/3gerardpique

Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2012

Εννιάμερα..


Σκοτάδι χθες στη Ράγιο, αναβολή του αγώνα με τη Μαδρίτη και δείτε πώς σχολίασαν στο twitter Κάρλες και Ζέρι το γεγονός. Ειδικά ο Πούγι εκφράστηκε με μαύρο χιούμορ που έκαιγε. Όπως είναι φυσικό όλη τη νύχτα έγινε χαμός στο twitter, οι cules γελάνε, οι madridistas κατακρίνουν.

Θα θυμάστε πριν μερικές μέρες που δέχτηκε βρισιές και κατάρες από μαδριλένους στο tw  http://www.barcelonismo.gr/2012/09/blog-post_6293.html  και απάντησε ευχαριστώ. Μπορεί  να  απαντά και με ένα χιούμορ που ανατριχιάζει...

tw Puyol: ''noneona* ''   *σημαίνει δε βλέπεις τίποτα, αλλά στα καταλανικά σημαίνει και έχει σχέση και με τα εννιάμερα, αυτά μετά την αποβίωση.

Πικέ: ''Σαμποτάζ σε Vallecas! Απίστευτο ότι κάτι τέτοιο μπορεί να συμβεί! Κάποιος έκοψε τα καλώδια των  προβολέων! "

Κυριακή 16 Σεπτεμβρίου 2012

Όλη νύχτα κελαηδούσαν στο twitter

Τα πουλάκια κελαηδούσαν όλη νύχτα στην Μπάρσα με μεγάλο κέφι, χαρά αλλά και συγκινητική υπομονή από τον αρχηγό. Ξεκινάμε.

Tw Τιάγκο: "Νίκη. Όλη η σκληρή δουλειά ανταμείφθηκε. Εδώ  μια φωτο με το δάσκαλο..''

 Fb Mascherano: "Μεγάλη νίκη εναντίον της Χετάφε. Εδώ  ένα pic με ένα φαινόμενο, αγκαλιές.!''

Πέμπτη 31 Μαΐου 2012

Τα παιδία παίζει!

Χτες το Καμπ Νόου έζησε μεγάλες στιγμές... στον αγώνα των φίλων Πικέ και Πουγιόλ...Αν περιμένουμε να μάθουμε από τα tweets τους ποιος κέρδισε σωθήκαμε...

Tw Πουγιόλ: "Απίστευτο το απόγευμα στο Καμπ Νόου!Φίλοι του Pique με τους φίλους του Πουγιόλ. Φυσικά, έχουμε κερδίσει!"

 Tw Πικέ: «Μεγάλη νίκη σε ένα ισορροπημένο παιχνίδι! Τελικό αποτέλεσμα 11-8! Πρέπει να ξέρεις  πώς να χάνεις Carles!''

 Tw Πουγιόλ:''Ξέρετε πόσο ψεύτης είναι ο Πικέ... Εγώ θα σας πω το αποτέλεσμα:13-6 για την ομάδα μου. Εγώ δεν λέω ποτέ ψέματα ... "

Tw Πικέ:'' H ψευτιά του Puyi αυξάνεται ημέρα με την ημέρα! Σήμερα δώσαμε ένα μάθημα ποδοσφαίρου!'' "

Κυριακή 27 Μαΐου 2012

To twitter πήρε φωτιά!

Tw Πίντο: «Αφιερωμένο στον σύντροφο μας Αμπιντάλ 22!Σ' αγαπάμε αδελφέ!''

Tw Ινιέστα: "Τι ωραία γεύση έχει αυτό το κύπελο!Κυπελούχοι!''

Tw Πικέ:"Κυπελούχοι! Πολύ ευτυχισμένος με αυτό το νέο τίτλο!Πολύ περήφανος που είμαι culer!''

Tw Tello: "Αυτό είναι ένα κύπελο για όλους εσάς και για τον προπονητή μας!''

Tw Jonathan dos Santos:"Ένας άλλος τίτλος!Ευτυχισμένος να ζω αυτές τις εμπειρίες!''

Tw Valdés: "Ευτυχισμένος για τον τίτλο αυτό,για να τελειώσει μια πολύ καλή σεζόν.Του χρόνου θα δώσουμε και πάλι όλα!Αγκαλιές..!

Τw Σεσκ:''Τέταρτο τρόπαιο της σεζόν!Μεγάλη ομάδα!!''



Παρασκευή 4 Μαΐου 2012

Τι κάνατε χθες βράδυ;

Γιατί αυτή η ομάδα-οικογένεια που λέγεται fcbarcelona ήταν μαζί όπως τόσα χρόνια τώρα ,από μικρά παιδιά.
Tw Pique:''Απολαμβάνοντας ένα υπέροχο βράδυ με τους συμπαίκτες""

Σάββατο 28 Απριλίου 2012

Θα γίνει πατέρας ο Μέσσι



Twitter Antonella Roccuzzo: Όλα πάνε καλά. Περιμένουμε παιδί. Είμαι έγκυος 11 εβδομάδων και μερικών ημερών. Ευχαριστώ πολύ που δεν επιμείνατε για το αν αυτή η είδηση ήταν αληθινή ή όχι στο παρελθόν. 

Σάββατο 14 Απριλίου 2012

Tw Puyol:''Σας ευχαριστώ όλους''


Ο Πουγιόλ ευχαριστεί όλους για τις ευχές για τα γενέθλια του,ο Σεσκ του εύχεται και ο Πικέ συμπαραστέκεται στο Ρόσσι για τον τραυματισμό του.

Tw Πουγιόλ: "Πολλά ευχαριστώ σε όλους για τα μηνύματα,φιλιά, καλό βράδυ.».

 Tw Σεσκ: ".Χρόνια πολλά στον καλό μου φίλο Carles5puyol, 34 ετών, μόνο 7 χρόνια για να συνταξιοδοτηθεί!"

 Tw Πικέ: " Μια μεγάλη δύναμη για το Giuseppe Rossi. Είσαι μεγάλος και θα το δείξεις και πάλι,μεγάλη αγκαλιά, φίλε μου!".

Πέμπτη 12 Απριλίου 2012

Mauro Zarate:''Πελέ,σκάσε!''

Δεν άντεξε και απάντησε αιχμηρά ο Mauro Zarate της Ίντερ στον Πελέ που δήλωσε ότι για να γίνει ο Μέσσι ο καλύτερος παίκτης στον κόσμο πρέπει πρώτα να ξεπεράσει το Νευμάρ!Διασκεδαστικός πάντα ο γηραιός Πελέ.

Tw Mauro Zarate (Ίντερ): «Πελέ,σε παρακαλώ σκάσε!Ακόμα και ο ίδιος ο Neymar  ντρέπεται όταν λες  ότι είναι καλύτερος από τον Μέσσι».

Δευτέρα 9 Απριλίου 2012

Tw Άλβες:''Είμαι καλά''

Ευχαριστεί ο Άλβες για το ενδιαφέρον για τον τραυματισμό του από το τουίτερ του,ενώ ο Βίγια πέρασε τη χθεσινή μέρα με τον Πέδρο στην παραλία.

Tw Άλβες: «Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας, είμαι καλά, απλά κάποια ενόχληση.Βγήκα για να προφυλαχθώ, ελπίζω να επιστρέψω το συντομότερο δυνατό."

  Tw Βίγια: "Σήμερα πέρασα τη μέρα μου στην παραλία της Gava με την οικογένειά μου και τον Pedro, μια αγκαλιά για όλους.!

Παρασκευή 30 Μαρτίου 2012

Tw Pinto:''Ελπίζω να ακούσουν τους ανθρώπους στο δρόμο''

Tw Pinto:"Μόλις προσγειωθήκαμε! Δεν επιστρέψαμε χθες λόγω της απεργίας Ας ελπίσουμε αυτό τελικά να κάνει κάποιους να ακούσουν τους   ανθρώπους στο δρόμο!.»

LOL


Τρίτη 27 Μαρτίου 2012

Η Μπάρσα είναι στο Μιλάνο

Tw Πικέ: "Ο Afellay ταξιδεύει στο Μιλάνο με την ομάδα.Σπουδαία νέα!!"
 Πηγή:fcbarcelona.com

Τετάρτη 21 Μαρτίου 2012

Ωραία μέρα!Τα πουλάκια κελαηδάνε.


Tw Gary Lineker (πρώην παίκτης): "Γιατί κάποιοι πιστεύουν ότι ο Μέσσι θα αγωνιστεί στην PL;(Πρέμιερ λιγκ) Είναι παράλογο.Είναι ιδιοφυΐα!"

Fb Ινιέστα:"Μεγάλη νίκη!Παιχνίδι με το παιχνίδι κερδίζουμε τους τρεις πόντους. Συγχαρητήρια στο Λίο!,topscorer της Μπάρσα!''

Tw Τιάγκο: "Πολύ σημαντική νίκη!Με τoν topscorer στην ιστορία του συλλόγου μας LEO!''

Tw Πουγιόλ: "Συγχαρητήρια μηχανή!''

Tw Πίντο:"Δεν υπάρχουν λόγια για αυτόν τον τύπο!''

Πέμπτη 15 Μαρτίου 2012

ANIMS KING ABI!!


Το παζλ του barcelonismo.gr με τις 22 ευχές ένα χρόνο πριν.

Tw Βίγια: " Όλη την υποστήριξή μου Αμπιντάλ.Θα το ξεπεράσεις!Είσαι πολύ δυνατός.Είμαστε όλοι στο πλευρό σου.Σε χρειαζόμαστε μαζί μας στην ομάδα!»

Tw Πικέ: ''Θα επανέλθεις και θα είσαι όπως πριν,ο καλύτερος!Είσαι παράδειγμα για όλους!''

fb Ινιέστα: "Abi όλα θα πάνε καλά!Θα νικήσεις!Δεν είσαι μόνος!"

Fb Κασίγιας (Ρεάλ Μαδρίτης): "Όλη την υποστήριξή μου σε έναν συνάδελφο.Δεν έχει σημασία το χρώμα της φανέλας,το κύριο θέμα είναι ο άνθρωπος.Δύναμη στον Αμπιντάλ.!"

Κυριακή 11 Μαρτίου 2012

Tw Πικέ:''...''


Tw Πικέ:''...'' Σημ.:Άφωνος μετά τα χθεσινά όργια της μαδρίτης,κέρδισε 2-3 με δύο σαφέστατα πέναλντυ για χάντμπολ που δεν δόθηκαν στην Μπέτις.

Πέμπτη 8 Μαρτίου 2012

Υπόκλιση στο τουίτερ για το Μέσσι


Tw Maxi Rodríguez (Λίβερπουλ): "Δεν υπάρχει αμφιβολία, είσαι από άλλο γαλαξία!Ευχαριστούμε Λέο."

Tw Ρίο Φέρντιναντ (Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ): "Ο Μέσσι δεν μοιάζει να ενδιαφέρεται απόψε ....!"

Tw Lineker: "Σούνες,Γκούλιτ,Βέναμπλς και τώρα ο Ρούνεϊ συμφωνούν ότι ο Μέσσι είναι ο καλύτερος που έχουν δει. Παίζει ένα παιχνίδι στο οποίο δεν είμαστε εξοικειωμένοι."

Tw Owen (ManUtd): "Δεν είμαι αρκετά μεγάλος για να έχω δει μερικούς από τους σπουδαίους παίκτες, αλλά δεν μπορώ να πιστέψω ότι ο καθένας μπορεί να παίξει το παιχνίδι του ποδοσφαίρου όπως ο Μέσσι."

Tw Eden Hazard (Lille):"Είναι ο Μέσσι ο καλύτερος ποδοσφαιριστής όλων των εποχών;"

Tw John Heitinga (Everton):''Μέσσι,ο καλύτερος παίκτης στον κόσμο!''

Tw Falcao (Ατλέτικο Μαδρίτης): "Ήταν ένα παιχνίδι CL ή ένα παιχνίδι Μέσσι στο PlayStation;Απίστευτο!"

Tw Jack Wilshere (Άρσεναλ):«Απόλαυση να παρακολουθείς αυτόν τον τύπο ........ Μέσσι!»

Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2012

Πέδρο:''Κουράγιο!!''


Πέδρο:''Με τους φίλους μου Ibi & Andres,προπόνηση στο βουνό.Καλή τύχη στους συμπαίκτες μου για το παιχνίδι απόψε.Κουράγιο!"

Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2012

PEPE GO HOME!


Μπορεί αυτός ο υπάνθρωπος να ονομάζεται ποδοσφαιριστής;
Μπορεί η ποδοσφαιρική κοινότητα να έχει στις τάξεις της μια τέτοια ''προσωπικότητα;''
Μπορεί ένας προπονητής να δίνει οδηγίες και να εμπνέει τέτοιες ενέργειες σ'αυτόν τον πρωτόγονο;
Μπορεί η Ρεάλ να έχει πέσει τόσο χαμηλά και να κάνει σημαία της μια τέτοια καρικατούρα;
Μπορεί αυτός ο ποδοβολητής να κοιτάξει στα μάτια τους συναδέλφους του,συμπαίκτες και αντιπάλους;
ΜΠΟΡΕΙ;