Σάββατο 14 Απριλίου 2012

Tw Puyol:''Σας ευχαριστώ όλους''


Ο Πουγιόλ ευχαριστεί όλους για τις ευχές για τα γενέθλια του,ο Σεσκ του εύχεται και ο Πικέ συμπαραστέκεται στο Ρόσσι για τον τραυματισμό του.

Tw Πουγιόλ: "Πολλά ευχαριστώ σε όλους για τα μηνύματα,φιλιά, καλό βράδυ.».

 Tw Σεσκ: ".Χρόνια πολλά στον καλό μου φίλο Carles5puyol, 34 ετών, μόνο 7 χρόνια για να συνταξιοδοτηθεί!"

 Tw Πικέ: " Μια μεγάλη δύναμη για το Giuseppe Rossi. Είσαι μεγάλος και θα το δείξεις και πάλι,μεγάλη αγκαλιά, φίλε μου!".

Δεν υπάρχουν σχόλια: