Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα twitter. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα twitter. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2012

Ο Πικέ σάς βάζει σπαζοκεφαλιά και δίνει δώρο!

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ. Ο ΠΙΚΕ ΡΩΤΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΟ TWITTER ΤΟΥ!

Tw Pique: "A=B+C B=C+D 2A=3D B= Πόσα C?? Ελάτε!! Είναι εύκολο!! Ο πρώτος που θα απαντήσει σωστά παίρνει ένα  RT!" 

Στείλτε εδώ τις απαντήσεις  σας  https://twitter.com/3gerardpique

Πέμπτη 11 Οκτωβρίου 2012

Ο Τσάβι προκαλεί πόλεμο ανάμεσα σε μοντέλα


Μιά φωτογραφία του γνωστού μοντέλου και οπαδού της Μπάρσα Μπαρ Ραφαέλι με τον Τσάβι στην Ciutat Esportiva, ήταν ικανή να προκαλέσει ένταση ανάμεσα στην Ισραηλινή καλλονή και τη φίλη του Σεσκ Φάμπρεγκας Daniella Semaan που επίσης είναι μοντέλο. Οταν η Ραφαέλι δημοσιοποίησε στο twitter τη φωτογραφία και έγραψε πως ... "Ο Τσάβι είναι σαν αδερφός", η Semaan απάντησε στον δικό της λογαριασμό όλο ειρωνεία:
"Η εμμονή που έχουν ορισμένα μοντέλα με ποδοσφαιριστές καταντά γελοία. Λίγος σεβασμός παρακαλώ ..."
Πάντως ακόμα κι αυτοί που ασχολούνται κατ επάγγελμα με τα καλλιτεχνικά παρασκήνια αιφνιδιάστηκαν, καθώς δεν γνωρίζουν τί μπορεί να χωρίζει τις δύο κοπέλες.

Πηγή: goal.com

Σάββατο 6 Οκτωβρίου 2012

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ - Προπόνηση στο Καμπ Νόου


Tw Valdes: "Με τον φίλο μου Villa, έτοιμοι για την τελευταία προπόνηση πριν από το αυριανό clasico. αγκαλιές..!''

Αυτή  την ώρα ξεκινάει η τελευταία προπόνηση πριν το αυριανό κλάσικο στο Καμπ Νόου. Ο Πικέ θα δοκιμάσει το πόδι του, αλλά αύριο θα αποφασιστεί αν θα ξεκινήσει.

Tw Πίντο: "Στο Camp Nou. Σήμερα έχουμε την απογευματινή προπόνηση εδώ. Προετοιμασία του clasico. Κοιτάζοντας μπροστά για αύριο!!''

Tw Πικέ: ''Αυτό το απόγευμα, τελευταία προπόνηση πριν από το clasico!''

Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2012

Όλοι στο πλευρό του αρχηγού



Η αμεσότητα που εγγυώνται τα δίκτυα κοινωνικής δικτύωσης, επέτρεψε σε όσους ήθελαν να εκδηλώσουν την συμπαράστασή τους στον Κάρλες Πουγιόλ για τον τραυματισμό του. Αυτοί που φυσικά έσπευσαν να βρεθούν και με αυτόν τον τρόπο στο πλευρό του ήταν οι συμπαίκτες του. Να μερικά από τα μηνύματά τους: Σεσκ: «Είμαστε όλοι εδώ. Είσαι από τους πιο δυνατούς ανθρώπους που γνωρίζω. Να γυρίσεις γρήγορα»! Πίντο: «Πάντα μετά την τρικυμία έρχεται η ηρεμία. Μια μεγάλη αγκαλιά». Ντάνι Άλβες: «Μεγάλη και σπουδαία νίκη. Όλοι στεναχωρημένοι για τον Πούγι». Πικέ: «Σ’ αγαπάμε πολύ Πούγι». Γιονάταν Ντος Σάντος: «Δύναμη! Είσαι τεράστιος και θα γίνεις πολύ γρήγορα καλά»! Τιάγκο Αλκάνταρα: «Γερά Πούγι! Είμαστε όλοι μαζί στα όμορφα και στα δύσκολα. Κουράγιο αρχηγέ»! Ινιέστα: «Κουράγιο Πούγι! Είμαστε όλοι μαζί»! Μασεράνο: «Σε χρειαζόμαστε αρχηγέ»! Φοντάς: «Δεν σου αξίζει αυτό, αλλά θα γυρίσεις γρήγορα. Είσαι ο καλύτερος, είμαι μαζί σου φίλε»! Κουένκα: «Λυπάμαι παιχταρά μου. Όλη μου η δύναμη μαζί σου»! Μουνιέσα: «Είσαι ο καλύτερος. Θα γυρίσεις γρήγορα. Μια αγκαλιά».

ElMundoDeportivo.com


Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2012

Τιάγκο: «Έχω ακόμα πολλά όνειρα να εκπληρώσω»


Για αρκετές εβδομάδες θα μείνει εκτός αγωνιστικής δράσης και πάλι ο Τιάγκο εξαιτίας του τραυματισμού που υπέστη στο δεξί του γόνατο. Ο ίδιος όμως δεν πτοείται όπως φαίνεται και από αυτά που έγραψε στον προσωπικό του λογαριασμό στο Twitter: «Ακόμα έχω πολλά όνειρα να εκπληρώσω και χαρές να πάρω και να δώσω. Και πάνω απ’ όλα να κάνω τον κόσμο μας να νιώθει καλά. Ευχαριστώ όλους για την βοήθεια και την στήριξη» κατέληξε.

Χιουμοριστικά Σκίτσα κ φωτογραφίες 02.10.2012

2 από τα 3 σκίτσα έχουν εμπνευστεί από τον Μοουρίνιο και τις δηλώσεις του πως "μισεί την κοινωνική του ζωή", το 3ο μιλάει για τα ...σημαντικά βραβεία του Ρονάλντο ενώ έχουμε και διάφορες φώτο



ΜΟΟΥ: ΜΙΣΩ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΜΟΥ ΖΩΗ
ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΑΡΧΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΜΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥ ΖΩΗ

Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2012

Τα καλύτερα tweets του Σεβίλλη-Μπαρσελόνα

Ο Ματέο Λαόζ απασχόλησε τους φίλους της Μπάρσα στο twitter

Η μεγάλη ανατροπή που έκανε η Μπαρσελόνα στην έδρα της Σεβίλλης, ξεσήκωσε όπως ήταν λογικό ενθουσιασμό στο Twitter όπου οι οπαδοί των μπλαουγκράνα δεν άφησαν ασχολίαστο τίποτα. 

Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2012

Πικε: ''BOOOOM!''

Πάμε να δούμε τώρα πώς έζησε τον αγώνα από το σπίτι του ο Πικέ και πώς σχολίαζε στο Twitter. Εκπληκτικός! Πανηγύρισε για τον κολλητό του, εκθείασε το Μέσσι και στο τέλος είχε και μήνυμα για όσους βγάλανε χολή σήμερα!

Στο πρώτο γκολ του Σεσκ


Στο φάουλ του Μέσι που έβγαλε ο Πάλοπ. "Πόσο σπουδαίος είναι ο Μέσσι στα φάουλ! Μεγάλη απόκρουση από Palop!"

Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου 2012

Αλά Χιγκίτα ο Πίντο (gif)


Στο Twitter δημοσίευσε ο Χοσέ Μανουέλ Πίντο την δική του ξεχωριστή αφιέρωση για τον Ρενέ Χιγκίτα. Ο Κολομβιανός τερματοφύλακας έγινε διάσημος σε όλον τον κόσμο με την περιβόητη απόκρουση του "σκορπιού" και ο γκολκίπερ της Μπάρσα θέλησε να τον μιμηθεί στην διάρκεια προπόνησης στο Καμπ Νου. «Κάνοντας τον… σκορπιό στην προπόνηση. Μπορείτε κι εσείς»? γράφει κάτω από τις εικόνες που δημοσίευσε ο Πίντο. Η ερώτηση βέβαια είναι λίγο ανάποδη: αναφέρεται στο αν θα τολμούσε αυτός να κάνει κάτι τέτοιο σε ματς της Μπάρσα…. Μάλλον έτοιμος μοιάζει όμως.

sport.es

Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου 2012

Γευμάτισε μαζί σήμερα η ομάδα

Οι παίκτες σήμερα και όλο το προσωπικό της ομάδας γευμάτισαν  σήμερα  σε εστιατόριο στη Βαρκελώνη.

 Tw Villa: "Mεσημεριανό γεύμα με την ομάδα. Εδώ  μια pic με Πουγιόλ και Φοντάς.''

Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2012

Μεταφρασμένα σκίτσα 24.09.2012

Φανταστικά τα σημερινά σκίτσα!!!!!


5 ΣΤΑ 5
Η ΤΙΤΟ ΤΕΑΜ ΣΧΕΔΟΝ ΤΕΛΕΙΑ
ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙΣ 15 ΑΠΟ ΤΟΥΣ 15 ΠΙΘΑΝΟΥΣ ΠΟΝΤΟΥΣ...
...ΙΣΩΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΩ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΦΩΤΙΑ 

Εννιάμερα..


Σκοτάδι χθες στη Ράγιο, αναβολή του αγώνα με τη Μαδρίτη και δείτε πώς σχολίασαν στο twitter Κάρλες και Ζέρι το γεγονός. Ειδικά ο Πούγι εκφράστηκε με μαύρο χιούμορ που έκαιγε. Όπως είναι φυσικό όλη τη νύχτα έγινε χαμός στο twitter, οι cules γελάνε, οι madridistas κατακρίνουν.

Θα θυμάστε πριν μερικές μέρες που δέχτηκε βρισιές και κατάρες από μαδριλένους στο tw  http://www.barcelonismo.gr/2012/09/blog-post_6293.html  και απάντησε ευχαριστώ. Μπορεί  να  απαντά και με ένα χιούμορ που ανατριχιάζει...

tw Puyol: ''noneona* ''   *σημαίνει δε βλέπεις τίποτα, αλλά στα καταλανικά σημαίνει και έχει σχέση και με τα εννιάμερα, αυτά μετά την αποβίωση.

Πικέ: ''Σαμποτάζ σε Vallecas! Απίστευτο ότι κάτι τέτοιο μπορεί να συμβεί! Κάποιος έκοψε τα καλώδια των  προβολέων! "

Παρασκευή 21 Σεπτεμβρίου 2012

Τα καλύτερα tweets του Μπάρσα-Σπαρτάκ Μόσχας


Έδιναν κι έπαιρναν στο Twitter τα σχόλια για το παιχνίδι της Μπάρσα με την Σπαρτάκ Μόσχας και όχι μόνο. Παραθέτουμε τα πιο χαρακτηριστικά και ενδιαφέροντα: «Χείριστο παιχνίδι του Μέσι. Μόνο δύο γκολ», «Ο Μέσι δεν ήταν ο εαυτός του, αλλά σκόραρε δύο φορές», «ο Μέσι στην άσχημη μέρα του βάζει δύο γκολ. Αυτή είναι η διαφορά του με τους υπόλοιπους παίκτες», «όπως έλεγε και ο Μενότι, όταν ο Μέσι παίζει κανονικά, η Μπάρσα παίζει με 12. Όταν παίζει καλά, η Μπάρσα παίζει με 14-15», «ο Κριστιάνο περιμένει να πάνε οι συμπαίκτες του να τον αγκαλιάσουν. Ο Μέσι τους αναζητάει μόνος του». Φυσικά δεν έλειψαν και τα πιο χαριτωμένα και αστεία: «Κριστιάνο το είδες πάλι το ρεσιτάλ του Μέσι? Μην στεναχωριέσαι, πάντα τέτοια θα βλέπεις», «Νάνος ο Μέσι? Ναι, ο μεγαλύτερος νάνος του κόσμου» ή «Μέσι, τα γκολ σου μας δείχνουν τον δρόμο».

Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου 2012

''Ευχαριστώ'' ! του Πουγιόλ στις βρισιές και κατάρες

 Ο αρχηγός της Μπαρσελόνα Κάρλες Πουγιόλ απάντησε ''ευχαριστώ'' !  στις βρισιές και κατάρες θανάτου ενός οπαδού της Μαδρίτης στο twitter...

Κυριακή 16 Σεπτεμβρίου 2012

Όλη νύχτα κελαηδούσαν στο twitter

Τα πουλάκια κελαηδούσαν όλη νύχτα στην Μπάρσα με μεγάλο κέφι, χαρά αλλά και συγκινητική υπομονή από τον αρχηγό. Ξεκινάμε.

Tw Τιάγκο: "Νίκη. Όλη η σκληρή δουλειά ανταμείφθηκε. Εδώ  μια φωτο με το δάσκαλο..''

 Fb Mascherano: "Μεγάλη νίκη εναντίον της Χετάφε. Εδώ  ένα pic με ένα φαινόμενο, αγκαλιές.!''

Κυριακή 9 Σεπτεμβρίου 2012

Ξεκαθάρισε τα πράγματα σε ... 3 γλώσσες ο Σεσκ


Οι δηλώσεις του Σεσκ Φάμπρεγκας που δημοσιεύθηκαν στην εφημερίδα SPORT της Βαρκελώνης με τίτλο "Υπάρχει μιά εκστρατεία εναντίον μου" απασχόλησαν έντονα και με αρνητικό τρόπο τους φιλάθλους κατά τη διάρκεια της μέρας. Ετσι, ο ίδιος ο Σεσκ αναγκάστηκε να ξεκαθαρίσει τα πράγματα ποστάρωντας στο twitter και σε 3 γλώσσες (καταλανικά, καστιγιάνικα και αγγλικά) το παρακάτω μήνυμα
"Καλημέρα σε όλους, θα ήθελα να αποφευχθούν οι παρεξηγήσεις, είμαι πολύ καλά, πολύ χαρούμενος στη Μπάρσα και πολύ ικανοποιημένος από την υποστήριξη των οπαδών και της ομάδας. Το μόνο που σκέφτομαι είναι να δουλέψω περισσότερο και να δίνω τον καλύτερο εαυτό μου κάθε μέρα. Καλό Σάββατο"

Πηγή: ElMundoDeportivo.com

Σάββατο 8 Σεπτεμβρίου 2012

Μπάρσα κους κους!!!



Δηλώσεις David Villa:

«Υπέφερα πολύ την περίοδο του τραυματισμού. Χωρίς τις κόρες μου και την γυναίκα μου δεν θα τα είχα καταφέρει»

«Ηξερα ότι η Ισπανία θα κερδίσει το Euro.Η γενιά αυτή είναι φοβερή!!!»

«Αν θα ξεκινήσω βασικός την Τρίτη με αντίπαλο την Γεωργία ?Υπάρχουν παίκτες που έχουν καλύτερο ρυθμό από εμένα.Θα κάνω ότι μου πει ο προπονητής»

Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου 2012

"Τον Φλεβάρη είναι το Καρναβάλι!"


Σιγά μη γλύτωνε απ το περιπαικτικό σχόλιο του Ζεράρντ Πικέ ο Κάρλες Πουγιόλ!
Ο αρχηγός της Μπάρσα εμφανίστηκε στην σημερινή προπόνηση με προστατευτική μάσκα και ο ... άσπονδος φίλος του δεν άφησε την ευκαιρία να περάσει
"Βλέπω φόρεσες μάσκα. Δεν σου είπε κανείς πως το Καρναβάλι είναι τον Φλεβάρη;", "κούρδισε" ο Πικέ τον κολλητό του μέσω του twitter του.

Δευτέρα 3 Σεπτεμβρίου 2012

PHOTOS: Γιατί είναι λυπημένος ο Κριστιάνο Ρονάλντο;;;


Ο Κριστιάνο μετά τον χθεσινό αγώνα δήλωσε: "Είμαι λυπημένος και ο σύλλογος ξέρει γιατί". Το θέμα πιθανώς να είναι οικονομικό και είχαμε κάνει σχετική αναφορά πριν αρκετές εβδομάδες, αν και πολλά ΜΜΕ κάνουν λόγo για κακές σχέσεις με συμπαίκτες, και στο Πούντο Πελότα είπαν πως ο Κριστιάνο έκλεγε στα αποδυτήρια 20 ολόκληρα λεπτά! Πάντως μετά από την δήλωση του το τουίτερ έχει γεμίσει με πειραγμένες φώτο που "εξηγούν" η "περιγράφουν" την λύπη του Κριστιάνο, με τρελό φωτοσοπάρισμα κάποιες!!! Ας δούμε μερικές: