Οι δηλώσεις του Σεσκ Φάμπρεγκας που δημοσιεύθηκαν στην εφημερίδα SPORT της Βαρκελώνης με τίτλο "Υπάρχει μιά εκστρατεία εναντίον μου" απασχόλησαν έντονα και με αρνητικό τρόπο τους φιλάθλους κατά τη διάρκεια της μέρας. Ετσι, ο ίδιος ο Σεσκ αναγκάστηκε να ξεκαθαρίσει τα πράγματα ποστάρωντας στο twitter και σε 3 γλώσσες (καταλανικά, καστιγιάνικα και αγγλικά) το παρακάτω μήνυμα
"Καλημέρα σε όλους, θα ήθελα να αποφευχθούν οι παρεξηγήσεις, είμαι πολύ καλά, πολύ χαρούμενος στη Μπάρσα και πολύ ικανοποιημένος από την υποστήριξη των οπαδών και της ομάδας. Το μόνο που σκέφτομαι είναι να δουλέψω περισσότερο και να δίνω τον καλύτερο εαυτό μου κάθε μέρα. Καλό Σάββατο"
Πηγή: ElMundoDeportivo.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου