Κυριακή 9 Σεπτεμβρίου 2012

Χαντμπολ: Το Super Cup είναι δικό μας!


Μετά από δύο χρόνια, η Barcelona Intersport κατακτά και πάλι το ισπανικό Super Cup του χάντμπολ νικώντας την Ατλέτικο Μαδρίτης μέσα στο "σπίτι" της με 34-31
Με τον Ρουτέκα να σημειώνει 12 γκολ και να ανακηρύσσεται MVP του αγώνα και τον Ντάνιελ Σάριτς να "κατεβάζει ρολά" και να επιλέγεται σαν καλύτερος τερματοφύλακας, οι παίκτες του Τσάβι Πασκουάλ (τρομερή συνωνυμία με τον προπονητή της ομάδας μπάσκετ), άντεξαν την αντεπίθεση της μεγάλης αντιπάλου τους και έστησαν τρελλό πανηγύρι μέσα στο Palacio de Vistalegre της Μαδρίτης

Πηγή: ElMundoDeportivo.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: