Κυριακή 9 Σεπτεμβρίου 2012

Μέσι: "Πάμε να κατακτήσουμε τα πάντα!"


Κατηγορηματικός σε σχέση με τους στόχους της φετινής σεζόν παρουσιάστηκε ο Λίο Μέσι στα μικρόφωνα του TVE. Ο Αργεντίνος σούπερ σταρ της Μπάρσα, δήλωσε πως μετά την αποτυχία της ομάδας να κατακτήσει πέρυσι το πρωτάθλημα και το Champions League, φέτος είναι έτοιμη να επιστρέψει. 
Μιλώντας γιά την περσινή σεζόν, ο Λίο παραδέχτηκε: "Προφανώς και ήθελα να κατακτήσουμε το Champions League, να κατακτήσουμε τα πάντα. Μας έμεινε "αγκάθι" ο αποκλεισμός από την Τσέλσι, ειδικά σε μένα που έχασα και το πέναλντυ. Αλλά φέτος είμαστε έτοιμοι να κατακτήσουμε και πάλι όλους τους τίτλους"
Αναφερόμενος στον Πεπ Γκουαρντιόλα, ο Μέσι του έπλεξε γιά άλλη μιά φορά το εγκώμιο λέγοντας πως "... άλλαξε τη νοοτροπία, τη διάθεση και τον τρόπο που δουλεύαμε".
Τέλος σε σχέση με τις πρώτες εντυπώσεις του από τον Τίτο Βιλανόβα, ο "κοντός μάγος" έδειξε να μην αντιλαμβάνεται μεγάλες διαφορές
"Η μετάβαση έγινε σχεδόν αυτόματα. Ο Τίτο και ο Πεπ είναι διαφορετικές προσωπικότητες αλλά η φιλοσοφία παραμένει η ίδια. Η διαφορά είναι πως ο καθένας βλέπει με διαφορετικό τρόπο τα πράγματα και έχει διαφορετικό τρόπο που τα μεταδίδει", κατέληξε ο Λίο

Πηγή: sport.es

Δεν υπάρχουν σχόλια: