Δευτέρα 3 Σεπτεμβρίου 2012

PHOTOS: Γιατί είναι λυπημένος ο Κριστιάνο Ρονάλντο;;;


Ο Κριστιάνο μετά τον χθεσινό αγώνα δήλωσε: "Είμαι λυπημένος και ο σύλλογος ξέρει γιατί". Το θέμα πιθανώς να είναι οικονομικό και είχαμε κάνει σχετική αναφορά πριν αρκετές εβδομάδες, αν και πολλά ΜΜΕ κάνουν λόγo για κακές σχέσεις με συμπαίκτες, και στο Πούντο Πελότα είπαν πως ο Κριστιάνο έκλεγε στα αποδυτήρια 20 ολόκληρα λεπτά! Πάντως μετά από την δήλωση του το τουίτερ έχει γεμίσει με πειραγμένες φώτο που "εξηγούν" η "περιγράφουν" την λύπη του Κριστιάνο, με τρελό φωτοσοπάρισμα κάποιες!!! Ας δούμε μερικές:












Δεν υπάρχουν σχόλια: