Xavi: "Όταν δεν σκοράρεις υπάρχει πάντα ο κίνδυνος να ισοφαριστείς, αλλά γενικά παίξαμε καλά. Στο δεύτερο μισό ήμασταν λίγο κουρασμένοι λόγω του Super Cup."
Iniesta: "Οι οπαδοί του Camp Nou με έχουν δει να μεγαλώνω και είμαι πολύ χαρούμενος που τους αφιερώνω το βραβείο."
Mascherano: "Δυνατό παιχνίδι στο σπίτι. 3 ακόμη βαθμοί και πάλι στις νίκες μετά το παιχνίδι της Τετάρτης."
Cesc: "Δύσκολο παιχνίδι αλλά το παλέψαμε. Τελικά πετύχαμε τον στόχο μας. Θα συνεχίσουμε να δουλεύουμε σκληρά."
Pique: "Πολύ σημαντική νίκη επί της Valencia, με γκολ του Adriano. Είναι πάντα σημαντικό να παραμένουμε στην κορυφή.
Vilanova: "Είναι αλήθεια ότι ο Cesc είχε 2 ευκαιρίες, που συνήθως τις τελειώνει, αλλά έπαιξε καλά. Είναι σημαντικός για την ομάδα."
"Όταν το σκορ μένει στο 1-0 πάντα υποφέρεις, αλλά νομίζω ότι ελέγξαμε τον ρυθμό."
"Ο Song είναι ένας έξυπνος παίκτης, προσαρμόστηκε καλά και γρήγορα. Το πρώτο του παιχνίδι στο Camp Nou πήγε καλά."
"Ο Pedro ξεκίνησε καλά την σεζόν. Πέρσι είχε προβλήματα τραυματισμών. Μας βοηθάει πολύ σε άμυνα και επίθεση."
"Είναι σημαντικό να κρατάς το μηδέν στην άμυνα."
"Είναι σημαντικό να είσαι στους 9 βαθμούς, αλλά πάντα υπάρχουν πράγματα να καλυτερεύσεις. Είναι φυσικό βέβαια να παίζεις καλύτερα τον Μάρτιο-Απρίλιο."
"Δεν θέλω να σχολιάσω τις δηλώσεις του Ronaldo. Ασχολούμαι με τους δικούς μου παίκτες."
Adriano: "Ξέραμε ότι θα ήταν δύσκολο παιχνίδι και η εμφάνιση της Valencia δεν διευκόλυνε καθόλου τα πράγματα."

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου