Δευτέρα 3 Σεπτεμβρίου 2012

Ο Σονγκ, ο Αντριάνο, ο Αλέξις κι άλλοι 8 πήραν μιά σπουδαία νίκη!

Κάτι παραπάνω από θετικό το σημερινό ντεμπούτο του Σονγκ στο πρωτάθλημα

Οσοι διαβάσατε το πρωϊνό μου άρθρο γιά το σημερινό παιχνίδι, δεν θα εκπλαγήκατε από την εξέλιξη. Κάπως έτσι θα πήγαινε το σημερινό ματς. Ηταν πολύ δύσκολο και αυτό που είχε σημασία ήταν να το κερδίσουμε με κάθε τρόπο. Και τα καταφέραμε, εκεί που πέρυσι "σκαλώσαμε" σε ανάλογης δυσκολίας αναμέτρηση με τη Σεβίλη στο Καμπ Νόου. Κάτι τέτοια παιχνίδια είναι που σου δίνουν πρωταθλήματα. Πολύ δε περισσότερο όταν κατορθώνεις να κερδίσεις έναν τόσο αξιόμαχο αντίπαλο ουσιαστικά με 3 μόνο παίκτες στα καλά τους! 



Γιατί σήμερα, στο χορτάρι του Καμπ Νόου εμφανίστηκαν μόνο 3 ποδοσφαιριστές: Ο Αλεξ Σονγκ που έδειξε με το καλημέρα πόσο χρήσιμος θα είναι φέτος, ο Αντριάνο Κορέϊα, μόνο και μόνο επειδή σκόραρε το μοναδικό (και καταπληκτικό) γκολ της συνάντησης και γενικά έδειξε να ξεπερνάει το ψυχολογικό σοκ της αποβολής του στο Μπερναμπέου. Και ο Αλέξις Σάντσες που επέστρεψε στις καλές εμφανίσεις αλλά ατυχώς δεν είχε κανένα συμπαραστάτη στην επίθεση γιά να εκμεταλευτεί το "σπίρτο" του. Από κει και πέρα, μέτρα πράγματα. Το ότι 8 στους 11 παίκτες της Μπάρσα υστέρησαν (ούτε κι εγώ δεν θυμάμαι από πότε έχω να δω τόσο κακό το Μέσσι) καταδεικνύει το πόσο κουρασμένη ήταν η ομάδα. Δεν είναι τυχαίο πως αυτοί οι 3 που διακρίθηκαν απόψε δεν έβγαλαν 90λεπτο στο Μπερναμπέου. Φυσικά, στο στείρο 1-0 συνέβαλε και το πολύ κλειστό παιχνίδι της Βαλένθια, αν και ευκαιρίες υπήρξαν από τον Σεσκ να διώξει το άγχος. Ομως τις σπατάλησε και δυστυχώς η όλη του παρουσία επιβεβαίωσε αυτό που έγραψα το πρωί: απ το τέλος του περσινού πρώτου γύρου έχουμε να δούμε τον καλό Σεσκ!

Αν πιστώσουμε κάτι στα θετικά της ομάδας σήμερα, ήταν το ότι δεν άφησε τον Γιονάς να ανασάνει καθόλου (με εξαίρεση την εξαιρετική του ενέργεια και το ψηλοκρεμαστό σουτ στις καθυστερήσεις) και το ότι είχε μεγαλύτερο βάθος στην άμυνά της από άλλο παιχνίδια, κάτι που δεν άφησε ούτε τον Σολδάδο να φανεί ιδιαίτερα. Από κει και πέρα είναι προφανές πως η ομάδα χρειάζεται βελτίωση και μάλιστα άμεσα. Η κυκλοφορία της μπάλας συνεχίζει να μην είναι αυτή που πρέπει με αποτέλεσμα να γίνονται λάθη στο κέντρο, κάτι που έχουμε να το δούμε πολλά χρόνια. Τα σουτ απουσιάζουν παντελώς απ το επιθετικό μας ρεπερτόριο. Ενα σουτ της προκοπής έγινε σε 90 λεπτά και πήγε στα δίχτυα. Σε όλο το δεύτερο ημίχρονο, ο Ντιέγκο Αλβες χρειάστηκε να μπλοκάρει ένα ακόμα χλιαρό σουτ του Αντριάνο. Από κει και πέρα, παρακολούθησε το παιχνίδι χωρίς να έχει πληρώσει ... εισιτήριο. Την ίδια στιγμή που δεν κάναμε σουτ, δεν πατούσαμε ούτε περιοχή, ενώ όπως είπα και πιό πάνω, ο Μέσσι ήταν τελείως εκτός αγώνα σήμερα. Το είχα ξαναγράψει και παλιότερα: αυτή η ομάδα χωρίς ταχύτητα δεν μπορεί να υπάρχει. Περιμένω κάποια στιγμή να πατήσουμε γκάζι, γιατί αν δεν το κάνουμε τότε θα έρθουν οι γκέλες, ας μην έχουμε αυταπάτες. Ισως αυτό ξεκινήσει με την επιστροφή του Βίγια στην ενδεκάδα. Μακάρι ...

Σε τελική ανάλυση, αυτό που κρατάμε απ το σημερινό παιχνίδι, είναι οι 3 βαθμοί, το εξαιρετικό ντεμπούτο του Σονγκ και το ότι ο Αλέξις δείχνει να συνέρχεται. 
Ο Βιλανόβα που είδε το παιχνίδι απ την εξέδρα, σίγουρα θα σκεφτόταν πόση δουλειά έχει να κάνει και θα καταριόταν την τύχη του που θα δει μέσα στην εβδομάδα το ρόστερ του και πάλι να αδειάζει εξ αιτίας των παιχνιδιών των εθνικών ομάδων. Mετά τη διακοπή, άλλο ένα δύσκολο παιχνίδι μας περιμένει: η πάντα επικίνδυνη Χετάφε έχει ήδη "δείξει τα δόντια της" απέναντι στη Ρεάλ Μαδρίτης. Αλλος ένας "τελικός" λοιπόν γιά τη Μπάρσα. Μέχρι τον επόμενο !

Δεν υπάρχουν σχόλια: