Τα πουλάκια κελαηδούσαν όλη νύχτα στην Μπάρσα με μεγάλο κέφι, χαρά αλλά και συγκινητική υπομονή από τον αρχηγό. Ξεκινάμε.
Tw Τιάγκο: "Νίκη. Όλη η σκληρή δουλειά ανταμείφθηκε. Εδώ μια φωτο με το δάσκαλο..''
Fb Mascherano: "Μεγάλη νίκη εναντίον της Χετάφε. Εδώ ένα pic με ένα φαινόμενο, αγκαλιές.!''
Χωρίς σχόλια
Tw Πουγιόλ: "Η υπομονή είναι πικρή, αλλά καρπός της είναι γλυκός ..."
Tw Σεσκ: "Μεγάλος αγώνας. Πολύ χαρούμενος με το αποτέλεσμα και την καλή δουλειά από όλη την ομάδα. Καληνύχτα!''
Tw Pedro: "Καλή νίκη της ομάδας σε ένα δύσκολο γήπεδο. Καλή δουλειά! Χαιρετίσματα σε όλους."
Tw Pique: "! Μεγάλη νίκη κατά της Χετάφε στο Coliseum. Η ομάδα αισθάνεται καλά!"
Tw Άλβες: "Μεγάλο παιχνίδι της ομάδας, πάντα πολύ περήφανος για τους συμπαίκτες μου!"
Tw Ινιέστα: "!Μεγάλη νίκη, συγχαρητήρια στους συντρόφους μου. Είναι πραγματικά δύσκολο να το παρακολουθείς από το σπίτι ... Ελπίζω να επιστρέψω σύντομα"
Tw Tello: "Ένα άλλο θετικό αποτέλεσμα. Ευτυχισμένος για την αρχή κι όλες τις νίκες Τώρα πρέπει να προετοιμαστούμε για το CL!"
Tw Ντος Σάντος: "Μεγάλη νίκη της ομάδας, και πώς δεν θα μπορούσα να είμαι πολύ χαρούμενος που βλέπω ποδόσφαιρο φαντασίας από τον Τιάγκο στο γήπεδο. Μεγάλο παιχνίδι ο άνθρωπος.!"
Ο Πίντο μας καλημερίζει: "!. Καλημέρα ήδη έτοιμος για την προπόνηση σήμερα το πρωί"
Tw Πουγιόλ: "Η υπομονή είναι πικρή, αλλά καρπός της είναι γλυκός ..."
Tw Σεσκ: "Μεγάλος αγώνας. Πολύ χαρούμενος με το αποτέλεσμα και την καλή δουλειά από όλη την ομάδα. Καληνύχτα!''
Tw Pedro: "Καλή νίκη της ομάδας σε ένα δύσκολο γήπεδο. Καλή δουλειά! Χαιρετίσματα σε όλους."
Tw Pique: "! Μεγάλη νίκη κατά της Χετάφε στο Coliseum. Η ομάδα αισθάνεται καλά!"
Tw Άλβες: "Μεγάλο παιχνίδι της ομάδας, πάντα πολύ περήφανος για τους συμπαίκτες μου!"
Tw Ινιέστα: "!Μεγάλη νίκη, συγχαρητήρια στους συντρόφους μου. Είναι πραγματικά δύσκολο να το παρακολουθείς από το σπίτι ... Ελπίζω να επιστρέψω σύντομα"
Tw Tello: "Ένα άλλο θετικό αποτέλεσμα. Ευτυχισμένος για την αρχή κι όλες τις νίκες Τώρα πρέπει να προετοιμαστούμε για το CL!"
Tw Ντος Σάντος: "Μεγάλη νίκη της ομάδας, και πώς δεν θα μπορούσα να είμαι πολύ χαρούμενος που βλέπω ποδόσφαιρο φαντασίας από τον Τιάγκο στο γήπεδο. Μεγάλο παιχνίδι ο άνθρωπος.!"
Ο Πίντο μας καλημερίζει: "!. Καλημέρα ήδη έτοιμος για την προπόνηση σήμερα το πρωί"




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου