Ευχαριστεί ο Άλβες για το ενδιαφέρον για τον τραυματισμό του από το τουίτερ του,ενώ ο Βίγια πέρασε τη χθεσινή μέρα με τον Πέδρο στην παραλία.
Tw Άλβες: «Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας, είμαι καλά, απλά κάποια ενόχληση.Βγήκα για να προφυλαχθώ, ελπίζω να επιστρέψω το συντομότερο δυνατό."
Tw Βίγια: "Σήμερα πέρασα τη μέρα μου στην παραλία της Gava με την οικογένειά μου και τον Pedro, μια αγκαλιά για όλους.!

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου