Παρασκευή 30 Μαρτίου 2012

Tw Pinto:''Ελπίζω να ακούσουν τους ανθρώπους στο δρόμο''

Tw Pinto:"Μόλις προσγειωθήκαμε! Δεν επιστρέψαμε χθες λόγω της απεργίας Ας ελπίσουμε αυτό τελικά να κάνει κάποιους να ακούσουν τους   ανθρώπους στο δρόμο!.»

1 σχόλιο:

barche είπε...

Ο πρόεδρος πάντως,είναι απασχολημένος,στην άλλη γραμμή,με τον γνωστό Bill!