Τετάρτη 21 Μαρτίου 2012

Ωραία μέρα!Τα πουλάκια κελαηδάνε.


Tw Gary Lineker (πρώην παίκτης): "Γιατί κάποιοι πιστεύουν ότι ο Μέσσι θα αγωνιστεί στην PL;(Πρέμιερ λιγκ) Είναι παράλογο.Είναι ιδιοφυΐα!"

Fb Ινιέστα:"Μεγάλη νίκη!Παιχνίδι με το παιχνίδι κερδίζουμε τους τρεις πόντους. Συγχαρητήρια στο Λίο!,topscorer της Μπάρσα!''

Tw Τιάγκο: "Πολύ σημαντική νίκη!Με τoν topscorer στην ιστορία του συλλόγου μας LEO!''

Tw Πουγιόλ: "Συγχαρητήρια μηχανή!''

Tw Πίντο:"Δεν υπάρχουν λόγια για αυτόν τον τύπο!''

Δεν υπάρχουν σχόλια: