
Tw Gary Lineker (πρώην παίκτης): "Γιατί κάποιοι πιστεύουν ότι ο Μέσσι θα αγωνιστεί στην PL;(Πρέμιερ λιγκ) Είναι παράλογο.Είναι ιδιοφυΐα!"
Fb Ινιέστα:"Μεγάλη νίκη!Παιχνίδι με το παιχνίδι κερδίζουμε τους τρεις πόντους. Συγχαρητήρια στο Λίο!,topscorer της Μπάρσα!''
Tw Τιάγκο: "Πολύ σημαντική νίκη!Με τoν topscorer στην ιστορία του συλλόγου μας LEO!''
Tw Πουγιόλ: "Συγχαρητήρια μηχανή!''
Tw Πίντο:"Δεν υπάρχουν λόγια για αυτόν τον τύπο!''
Tw Τιάγκο: "Πολύ σημαντική νίκη!Με τoν topscorer στην ιστορία του συλλόγου μας LEO!''
Tw Πουγιόλ: "Συγχαρητήρια μηχανή!''
Tw Πίντο:"Δεν υπάρχουν λόγια για αυτόν τον τύπο!''
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου