Tw Πίντο: «Αφιερωμένο στον σύντροφο μας Αμπιντάλ 22!Σ' αγαπάμε αδελφέ!''
Tw Ινιέστα: "Τι ωραία γεύση έχει αυτό το κύπελο!Κυπελούχοι!''
Tw Πικέ:"Κυπελούχοι! Πολύ ευτυχισμένος με αυτό το νέο τίτλο!Πολύ περήφανος που είμαι culer!''
Tw Tello: "Αυτό είναι ένα κύπελο για όλους εσάς και για τον προπονητή μας!''
Tw Jonathan dos Santos:"Ένας άλλος τίτλος!Ευτυχισμένος να ζω αυτές τις εμπειρίες!''
Tw Valdés: "Ευτυχισμένος για τον τίτλο αυτό,για να τελειώσει μια πολύ καλή σεζόν.Του χρόνου θα δώσουμε και πάλι όλα!Αγκαλιές..!
Τw Σεσκ:''Τέταρτο τρόπαιο της σεζόν!Μεγάλη ομάδα!!''

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου