Κυριακή 27 Μαΐου 2012

To twitter πήρε φωτιά!

Tw Πίντο: «Αφιερωμένο στον σύντροφο μας Αμπιντάλ 22!Σ' αγαπάμε αδελφέ!''

Tw Ινιέστα: "Τι ωραία γεύση έχει αυτό το κύπελο!Κυπελούχοι!''

Tw Πικέ:"Κυπελούχοι! Πολύ ευτυχισμένος με αυτό το νέο τίτλο!Πολύ περήφανος που είμαι culer!''

Tw Tello: "Αυτό είναι ένα κύπελο για όλους εσάς και για τον προπονητή μας!''

Tw Jonathan dos Santos:"Ένας άλλος τίτλος!Ευτυχισμένος να ζω αυτές τις εμπειρίες!''

Tw Valdés: "Ευτυχισμένος για τον τίτλο αυτό,για να τελειώσει μια πολύ καλή σεζόν.Του χρόνου θα δώσουμε και πάλι όλα!Αγκαλιές..!

Τw Σεσκ:''Τέταρτο τρόπαιο της σεζόν!Μεγάλη ομάδα!!''



Δεν υπάρχουν σχόλια: