Πέμπτη 31 Μαΐου 2012

Τα παιδία παίζει!

Χτες το Καμπ Νόου έζησε μεγάλες στιγμές... στον αγώνα των φίλων Πικέ και Πουγιόλ...Αν περιμένουμε να μάθουμε από τα tweets τους ποιος κέρδισε σωθήκαμε...

Tw Πουγιόλ: "Απίστευτο το απόγευμα στο Καμπ Νόου!Φίλοι του Pique με τους φίλους του Πουγιόλ. Φυσικά, έχουμε κερδίσει!"

 Tw Πικέ: «Μεγάλη νίκη σε ένα ισορροπημένο παιχνίδι! Τελικό αποτέλεσμα 11-8! Πρέπει να ξέρεις  πώς να χάνεις Carles!''

 Tw Πουγιόλ:''Ξέρετε πόσο ψεύτης είναι ο Πικέ... Εγώ θα σας πω το αποτέλεσμα:13-6 για την ομάδα μου. Εγώ δεν λέω ποτέ ψέματα ... "

Tw Πικέ:'' H ψευτιά του Puyi αυξάνεται ημέρα με την ημέρα! Σήμερα δώσαμε ένα μάθημα ποδοσφαίρου!'' "

Δεν υπάρχουν σχόλια: