Πέμπτη 31 Μαΐου 2012

Προπόνηση πάνω στα βουνά

Πέδρο, Σεσκ, Βίγια και Φοντάς προπονήθηκαν στα βουνά χθες.

 Tw Σεσκ:"Μεγάλο ταξίδι στα βουνά ''La Mola'' με τα στρατεύματα των παιχτών της Μπαρσελόνακίτρινη ομάδα κέρδισε την απόσταση.Πάμε!''

Δεν υπάρχουν σχόλια: