και κάποιοι μιλάνε για τέλος εποχής και άλλους ευσεβής (τους) πόθους! Αυτή η "γροθιά", αυτή η οικογένεια 8α είναι για πολλά χρόνια ακόμα εδώ να μας χαρίζει απλόχερα το θέαμα που μόνο αυτή ξέρει! Visca la famiglia del Barca!!!
Δημοσίευση σχολίου
1 σχόλιο:
και κάποιοι μιλάνε για τέλος εποχής και άλλους ευσεβής (τους) πόθους! Αυτή η "γροθιά", αυτή η οικογένεια 8α είναι για πολλά χρόνια ακόμα εδώ να μας χαρίζει απλόχερα το θέαμα που μόνο αυτή ξέρει! Visca la famiglia del Barca!!!
Δημοσίευση σχολίου