Παρασκευή 4 Μαΐου 2012

Τι κάνατε χθες βράδυ;

Γιατί αυτή η ομάδα-οικογένεια που λέγεται fcbarcelona ήταν μαζί όπως τόσα χρόνια τώρα ,από μικρά παιδιά.
Tw Pique:''Απολαμβάνοντας ένα υπέροχο βράδυ με τους συμπαίκτες""

1 σχόλιο:

Gebriog είπε...

και κάποιοι μιλάνε για τέλος εποχής και άλλους ευσεβής (τους) πόθους! Αυτή η "γροθιά", αυτή η οικογένεια 8α είναι για πολλά χρόνια ακόμα εδώ να μας χαρίζει απλόχερα το θέαμα που μόνο αυτή ξέρει! Visca la famiglia del Barca!!!