Παρασκευή 4 Μαΐου 2012

Νίκησε τη Μαδρίτη και εξασφάλισε τη πρωτιά

Το clasico του μπάσκετ, είχε το γνωστό "αφεντικό" Το όνομά του: Χουάν Κάρλος Ναβάρο!

Πολύ σοβαρά υπ όψιν του πρέπει να πήρε τη δήλωση του προπονητή της Μαδρίτης Πάμπλο Λάσο, ο οποίος μετά τον τελικό του Copa del Rey δήλωσε πως δεν είναι πραγματικός ηγέτης. Γιά τον Χουάν Κάρλος Ναβάρο ο λόγος, που χθες το βράδυ, πήρε μόνος του στην πλάτη τη Μπάρσα και την οδήγησε σε μιά κρισιμότατη αλλά και δύσκολη νίκη επί της Ρεάλ Μαδρίτης με 86-83, εξασφαλίζοντάς της την πρώτη θέση στην κανονική περίοδο της Liga Endesa. 
Γιά 34 λεπτά, οι παίκτες του Τσάβι Πασκουάλ έμοιαζαν νικημένοι σε άμυνα και επίθεση απ τους μαδριλένους που με αιχμή του δόρατος τους Τόμιτς, Βελίτσκοβιτς και Σουάρες είχαν σταθεροποιήσει μιά διαοφρά κοντά στους 10 πόντους υπέρ τους. Τα τελευταία 6 λεπτά όμως, ανήκουν ολοκληρωτικά στον Ναβάρο που στην τελευταία περίοδο πέτυχε 12 πόντους οδηγώντας την ομάδα στη μεγάλη ανατροπή και τελικά τη νίκη. Μερικά πράγματα δεν αλλάζουν. Και ο Πάμπλο Λάσο θα κατάλαβε χθες βράδυ πως δεν κεντρίζεις ποτέ τον εγωϊσμό ενός τόσο μεγάλου παίκτη. Κερασάκι στη τούρτα, το απίστευτο τρίποντο του "Λα Μπόμπα" από το κέντρο, στην εκπνοή του ημιχρόνου! Καθοριστική η συμβολή και των Εϊτσον και Μάϊκλ που κράτησαν τη Μπάρσα όρθια στο δύσκολο πρώτο ημίχρονο

86 - Barcelona (17+25+19+25): Sada (-), Navarro (23), Eidson (19), Lorbek (4), N'Dong (7) - βασική πεντάδα -, Wallace (3), Vázquez (8), Huertas (6), Mickeal (16) και Ingles (-).

83 - Real Madrid (28+20+20+15): Llull (4), Singler (3), Suárez (8), Velickovic (11), Tomic (17) - βασική πεντάδα -, Pocius (-), Carroll (13), Mirotic (10), Reyes (7), S. Rodríguez (8) και Begic (2).

Δεν υπάρχουν σχόλια: