"Επαναπατρίστηκε" το καλοκαίρι στην Καταλωνία, μετά από ένα τριετές σήριαλ και η πρώτη του χρονιά χαρακτηρίστηκε από αστάθεια: εντυπωσιακό ξεκίνημα, "χλωμό" τελείωμα. Ο λόγος γιά τον Σεσκ Φάμπρεγκας που σήμερα κλείνει τα 25 του χρόνια και το barcelonismo.gr του εύχεται να είναι πάντα γερός και να απολαμβάνει το ποδόσφαιρο που τόσο καλά γνωρίζει μαζί με τους φίλους του ακόμα καλύτερα στα χρόνια που έρχονται!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου