
Το παζλ του barcelonismo.gr με τις 22 ευχές ένα χρόνο πριν.
Tw Βίγια: " Όλη την υποστήριξή μου Αμπιντάλ.Θα το ξεπεράσεις!Είσαι πολύ δυνατός.Είμαστε όλοι στο πλευρό σου.Σε χρειαζόμαστε μαζί μας στην ομάδα!»
Tw Πικέ: ''Θα επανέλθεις και θα είσαι όπως πριν,ο καλύτερος!Είσαι παράδειγμα για όλους!''
Tw Βίγια: " Όλη την υποστήριξή μου Αμπιντάλ.Θα το ξεπεράσεις!Είσαι πολύ δυνατός.Είμαστε όλοι στο πλευρό σου.Σε χρειαζόμαστε μαζί μας στην ομάδα!»
Tw Πικέ: ''Θα επανέλθεις και θα είσαι όπως πριν,ο καλύτερος!Είσαι παράδειγμα για όλους!''
fb Ινιέστα: "Abi όλα θα πάνε καλά!Θα νικήσεις!Δεν είσαι μόνος!"
Fb Κασίγιας (Ρεάλ Μαδρίτης): "Όλη την υποστήριξή μου σε έναν συνάδελφο.Δεν έχει σημασία το χρώμα της φανέλας,το κύριο θέμα είναι ο άνθρωπος.Δύναμη στον Αμπιντάλ.!"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου