Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2012

Ούτε να μονολογούμε δεν επιτρέπεται ...


Αρχίζει να καταντάει κουραστικό αυτό το πράγμα. Ολοι να θεωρούν πως η Μπάρσα παίζει παντού εκτός συναγωνισμού και πως αν παραπονείται γιά κάτι χάνει το μεγαλείο της. Μην παραπονιέσαι γιά τη διαιτησία γιατί χάνεις το μεγαλείο σου. Μην παραπονιέσαι γιά τα δολοφονικά μαρκαρίσματα στο Μέσσι γιατί χάνεις το μεγαλείο σου. Μην απαντάς όταν σε προκαλούν με διάφορες εμπριστικές δηλώσεις γιατί χάνεις το μεγαλείο σου. Μην διαμαρτύρεσαι γιά τις αστείες αποφάσεις της αθλητικής δικαιοσύνης γιατί χάνεις το μεγαλείο σου. Μ αυτά και μ αυτά, μας βλέπω να μεταναστεύουμε. Εμείς δεν χρειαζόμαστε το Καμπ Νόου γιά έδρα, αλλά το προαύλιο της Παναγίας της Μοντσερά. 


Τελευταίο ... κρούσμα αμφισβήτησης του μεγαλείου μας, ήταν η αντίδραση του Πεπ στο γκολ του Πουγιόλ την περασμένη Τετάρτη στο Μεστάγια. Σύμφωνα με τη SPORT, μόλις ο αρχηγός σκόραρε, ο Πεπ έδειξε με το δάχτυλο το χόρτο και μονολόγησε: "Πάρτε τώρα το ξερό χόρτο!". Προφανώς κάτι τέτοιο αποτελεί έγκλημα καθοσίωσης και σήμερα η Βαλένθια αποφάσισε να απαντήσει μέσα απ τον επίσημο λογαριασμό της στο twitter. Γράφει λοιπόν το twitter των "νυχτερίδων": 

"Το χόρτο; Στο γήπεδό μας θα παίξουμε με τα όπλα που διαθέτουμε. Και που είναι πολύ μικρά γι αυτό και δεν κερδίσαμε. Το ίδιο συμβαίνει και στο Καμπ Νόου, αλλά εμείς δεν διαμαρτυρόμαστε. Πώς χάνει το μεγαλείο του κάποιος όταν διαμαρτύρεται γιά τέτοια πράγματα..."

Ετσι λοιπόν. Εκ του αποτελέσματος κρίνονται όλα. Αφού δεν κερδίσαμε, δεν έγινε και τίποτα. Αφού το πάτημα του Πέπε δεν έκοψε δύο δάχτυλα στο Μέσσι δεν έγινε και τίποτα. Αφού στα περισσότερα παιχνίδια που δεν μας δόθηκαν πέναλντυ φέτος κερδίσαμε, δεν έγινε και τίποτα. Αφού δεν έσπασε το πόδι του Μπουσκέτς καλά έκανε ο βοηθός και έδειξε πλάγιο. Εγώ λέω να πάμε να παίζουμε σε τίποτα χωράφια και να μας πυροβολούν με καραμπίνες. Κι αν καταφέρνουμε να επιβιώνουμε και μάλιστα να κερδίζουμε κιόλας, να υμνούμε όλοι μαζί μετά το μεγαλείο μας. 

Βρε δεν πάτε στο διάολο λέω γω, που δεν μπορούμε ούτε να μονολογούμε; Αντε πηγαίνετε τώρα να ασχοληθείτε με το μεγαλείο της Μαδρίτης και το χέρι του Ιγκουαϊν. Γιατί γιά το χέρι του Πίντο βλέπετε, εμείς δεν χάσαμε το μεγαλείο μας. Ασχοληθήκαμε πρώτοι ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: