Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2012

Futbolitis 17.02.2012 - Για να είμαστε ειλικρινείς

ΛΙΓΗ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ ΘΑ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΟΥΣΕ ΧΡΟΝΟ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΤΕΛΙΚΟΥ ΤΟΥ ΚΥΠΕΛΛΟΥ
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ Η ΡΕΑΛ ΜΑΣΡΙΤΗΣ ΕΧΑΣΕ ΤΙΣ ΑΞΙΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΡΧΟΝΤΙΑ ΤΗΣ...
ΑΠΛΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΟΥΜΕ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΜΑΔΡΙΛΕΝΟΥΣ ΝΑ ΒΓΑΖΟΥΝ ΑΦΡΟΥΣ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΒΑΣΚΟΙ Ή ΚΑΤΑΛΑΝΟΙ ΘΑ ΣΗΚΩΝΟΥΝ ΤΟ ΚΟΠΑ ΝΤΕΛ ΡΕΪ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΜΠΕΡΝΑΜΠΕΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια: