Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2012

Futbolitis 18.02.2012 - Με όποιο δάσκαλο καθήσεις...

Προσοχή... όλες οι δηλώσεις του Μοουρίνιο που αναφέρει το σκίτσο είναι αληθινές!!!Και οι πριν και οι μετά!

ΑΦΟΥ ΕΙΠΕ ΤΟΝ ΔΙΑΙΤΗΤΗ "ΞΕΔΙΑΝΤΡΟΠΟ" ΚΑΙ "ΠΩΣ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΓΑΜΑΣ ΤΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ"...
Μόου: "Στο Πάρκινγκ του Καμπ Νόου ήμουν πολύ πολιτισμένος"
ΜΕ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΕΓΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: