Bicing είναι μια εταιρεία "ενοικίασης"¨ποδηλάτων στην Βαρκελώνη. Αν είσαι μέλος και μπορείς να χρησιμοποιήσεις την υπηρεσία, μπορείς να πάρεις ένα ποδήλατο από οποιονδήποτε σταθμό και να το αφήσεις σε οποιονδήποτε σταθμό σε βολεύει (υπάρχουν πολλοί σταθμοί σε όλη την πόλη).
Mε την νέα διοίκηση, έπαψε να παρατείνει την λειτουργεία του το Μετρό Βαρκελώνης τις μέρες που παίζει η Μπάρσα το βράδυ λόγω μη συνεννόησης με τον Δήμο Βαρκελώνης, που υποστηρίζει πως κάθε ώρα παραπάνω λειτουργείας στοιχίζει 30.000 € και ζητάει αυτά τα χρήματα από το σύλλογο (στην διοίκηση Λαπόρτα η λειτουργία παρατεινόταν κατά 2 ώρες για να προλάβει ο κόσμος να γυρίσει σπίτι του, χωρίς να πληρώνει κάτι παραπάνω η Μπάρσα).
Έτσι λοιπόν φαίνεται πως πολλοί φιλαθλοι που μένουν σχετικά κοντά, βρίσκουν στην Bicing μία πολύ καλή εναλλακτική, που σε αυτές τις 2 ώρες έχει 1.009 χρήστες μ.ο.

5 σχόλια:
α ρε Ζοάν... γάτος με πέταλα.
Άντε,με το καλό,κι οι Δήμοι στους Τραπεζοτσολιάδες!
Νικο, ο "αγαπημενος" σου πρόεδρος είχε κάνει και κανα δυο καλά!
Barche δυστυχώς οι τοπικές αρχές στην Καταλωνία τα τελευταία χρόνια είναι χειρότερες κι από τις τράπεζες...
Δήμο,μας είσαι απαραίτητος,γιατί ο 'φακός' σου ανοίγει κι έξω απ'το γήπεδο!
Το Κατά δύναμην, barche!
Σε ευχαριστώ πολύ!
Καλή σου μέρα!
Δημοσίευση σχολίου