Μερικά χαρακτηριστικά αποσπάσματα από την συνέντευξη τύπου του Πεπ Γκουαρντιόλα για τον αγώνα με την Βαλένθια
Αύριο θα βγούμε με 11+6 από τον πάγκο και θα προσπαθήσουμε να κάνουμε ένα καλό παιχνίδι
Ο Τσάβι είναι καλά και ο Αλέξις αρκετά καλά με μερικές ενοχλήσεις
Αύριο θα πρέπει να αποφασήσουμε μαζί με τους γιατρούς γιατί είναι ένα πολύ αποφασιστικό παιχνίδι
Συγχαίρουμε τον Κέιτα που έφτασε στα ημιτελικά του Κόπα Άφρικα και να ξέρει πως τον στηρίζουμε
Μόνο νικώντας θα φτάσουμε στον τελικό. Δεν πρόκειται να βγει 0-0 το παιχνίδι
Σε λίγα παιχνίδια ήμασταν τόσο ανταγωνιστικοί όσο στο Μεστάγια την περασμένη εβδομάδα
Όσοι είναι αρκετά θαρραλέοι ώστε να έρθουν στο γήπεδο αύριο, καλοδεχούμενοι
Μία μεγάλη αγκαλια στον Αλμπέρτο Κονταδόρ. Μόνο αυτός γνωρίζει πως είναι αθώος. Ξέρω πώς είναι να βρίσκεσαι σε αυτή τη θέση. Ας το παλέψει μέχρι τέλους. Εγώ αγωνίστηκα. Στο τέλος πάντα λάμπει η αλήθεια.
Τα τελευταία 4 χρόνια έχουμε 70% κατοχή. Είναι φυσιολογικό οι αντίπαλοι να μας κάνουν περισσότερα φάουλ. Οι διαιτητές είναι εκεί για να βλέπουν τι συμβαίνει και να σφυρίζουν
Ο Αλέξις μερικές φορές έκανε ενέσεις για να μην πονάει και ακολουθεί ειδική θεραπεία για τον πόνο
Μπορούμε να φτάσουμε στον 4º τελικό για την φετινή σεζόν και οι παίκτες το ξέρουν καλά
(Για την ανανέωση) Έχω ήδη απαντήσει πολλές φορές σχετικά με το θέμα
Το αυριανό είναι ένα παιχνίδι για άντρες. Ένας αληθινός αγώνας
Κάθε τελικός έχει τις ιδιαιτερότητες του. Το σημαντικό είναι να φτάσεις ως εκεί.
Ο Τιτο βιλανοβα ειναι καθε μέρα και καλύτερα. Τώρα πρέπει να πάρει βάρος
Για να προσπαθήσουμε να είμαστε μεγάλος σύλλογος (μπηχτή στον Έμερυ!!!) σέβομαι την Βαλένθια και περιμένουμε σήμερα να δούμε αν θα περάσει στον τελικό η Μιραντές ή η Μπιλμπάο
(Τι περιμένει από τον Τσάβι αύριο) Να βάλει 3 γκολ και 3 ασιστ
Θα ήθελα να ξέρω πότε κρύψαμε την 11αδα... Η Μοναδική περίπτωση ήταν ο Μέσσι που απλά έγινε καλά πιο γρήγορα από όσο περιμέναμε

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου