Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2012

Δηλώσεις μετά τον αγώνα με την Valencia


Messi: "Ο Guardiola ξέρει τι πιστεύουμε για την ανανέωση του συμβολαίου του. Θα πάρει την σωστή απόφαση, την σωστή στιγμή."


"Έχω εμπιστοσύνη στους συμπαίκτες μου, στον προπονητή, στους ανθρώπους της Barcelona και αυτό είναι μου μετράει για μένα, αυτό με κάνει ευτυχισμένο."
"Υπάρχει πάντα κάποια περίοδος του χρόνου που υπάρχουν κριτικές, αλλά εγώ ήμουν πολύ ήρεμος."
"Νομίζω ότι είναι η δεύτερη φορά που σκοράρω 4 γκολ, αλλά το σημαντικό είναι ότι η ομάδα επανενώθηκε με τα καλά παιχνίδια, όπως και στην Γερμανία."
Guardiola: "Η Valencia είχε ένα δύσκολο ταξίδι στην Αγγλία την Πέμπτη, πρέπει να το λάβουμε υπόψη. Πέρα από αυτό πολύ ευχαριστημένος με το παιχνίδι."
"Βάση του τρόπου που παίζουμε, δεν αξίζουμε να βρισκόμαστε 10 βαθμούς πίσω, αλλά θα συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε μέχρι το τέλος."
"Ο τελικός του κυπέλλου; Θέλουμε να παίξουμε σε ένα στάδιο στο οποίο είμαστε καλοδεχούμενοι. Αν η Real δεν θέλει την Barcelona και την Athletic, θα πάμε αλλού."
"Ο Xavi είναι μοναδικός, δεν θα υπάρξει ποτέ ξανά κάποιος σαν και αυτόν. Χωρίς αυτόν όλα θα ήταν διαφορετικά."
"Ο Messi χρειάζεται 12 γκολ για να γίνει ο πρώτος σκόρερ στη ιστορία της Barcelona; Αλλά πριν από δύο εβδομάδες δεν ήταν σε άσχημη κατάσταση;"
"Αυτή τη σεζόν έχουμε βοηθήσει πολλούς τερματοφύλακες της Liga να ανανεώσουν τα συμβόλαια τους ή να πάρουν αύξηση."

Δεν υπάρχουν σχόλια: