Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2012

Video: Μέσα στη τρελλή χαρά μην ξεχνάμε τους κόρακες!


2 σχόλια:

archimidis είπε...

βλεπουμε και χερια και σωμα στο offside νομιζω, οποτε ειναι καθαρο offside εστω και οριακα! Και αφου ποσταρεις για τους διαιτητες, βαλε και την κοκκινη που επρεπε να παρει ο Πικές (στο 2-1) στο τραβηγμα φανελας του Πιάτι. Γενικα η διαιτησια φετος ειναι ο,τι να'ναι, αλλα χθες ηταν πολυ καλη!

archimidis είπε...

σορρυ σωμα εννοουσα μονο..