βλεπουμε και χερια και σωμα στο offside νομιζω, οποτε ειναι καθαρο offside εστω και οριακα! Και αφου ποσταρεις για τους διαιτητες, βαλε και την κοκκινη που επρεπε να παρει ο Πικές (στο 2-1) στο τραβηγμα φανελας του Πιάτι. Γενικα η διαιτησια φετος ειναι ο,τι να'ναι, αλλα χθες ηταν πολυ καλη!
2 σχόλια:
βλεπουμε και χερια και σωμα στο offside νομιζω, οποτε ειναι καθαρο offside εστω και οριακα! Και αφου ποσταρεις για τους διαιτητες, βαλε και την κοκκινη που επρεπε να παρει ο Πικές (στο 2-1) στο τραβηγμα φανελας του Πιάτι. Γενικα η διαιτησια φετος ειναι ο,τι να'ναι, αλλα χθες ηταν πολυ καλη!
σορρυ σωμα εννοουσα μονο..
Δημοσίευση σχολίου