Δώσε PAUL!!
ωραίο Paul. Μας βάζει στο κλίμα.
exw kolisi me tin fwto "larsson,oleger k marquz"..... QUIZ poia xronia einai k poso irthe to mats?? 0:0 ??? 'i 1:0 ???
Πρέπει να είναι το Milan Barca 1-0 με το γκολ του Σεφτσένκο για τους ομίλους την αγωνιστική περίοδο 2004-05
tin xronia pou o RONNY "esvise" to tsigaro sto samford breag????
Δημοσίευση σχολίου
5 σχόλια:
Δώσε PAUL!!
ωραίο Paul. Μας βάζει στο κλίμα.
exw kolisi me tin fwto "larsson,oleger k marquz"..... QUIZ poia xronia einai k poso irthe to mats?? 0:0 ??? 'i 1:0 ???
Πρέπει να είναι το Milan Barca 1-0 με το γκολ του Σεφτσένκο για τους ομίλους την αγωνιστική περίοδο 2004-05
tin xronia pou o RONNY "esvise" to tsigaro sto samford breag????
Δημοσίευση σχολίου